• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • buuze
    buuze skrev 2013-08-07 15:43:51 följande:
    Våra ringar är från Schalins:

Foton: idasFOTO.ax

Kan tillägga att våra ringar är i vitt guld. Min vigselring är likadan som min förlovningsring fast med 5 diamanter i.
  • julleroni

Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!Hjärta

• FruNyfiken
    julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande:
    Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!Hjärta

Vacker ring =)
    Hur stor är stenen?
  • JennieGranberg

Hej! Jag hittade en ring på någon sida för inte så längesen som jag nu inte kan förmå mig att hitta igen, kommer inte ihåg var det va! Så om det är någon som känner igen en silverring, kan även varit stål eller titan som var 2-delad, ena delen hamrad och den andra slät med namnen Emma & Daniel graverade, kommer inte ihåg om det var exakt dessa namn, men får för mig det. Hoppas det är nån som kan ge mig något någorlunda förslag. Kommer inte ihåg om det kan ha varit några stenar i den oxå! /Jennie

• CoG

Den här ringen fick jag i morgongåva av min man.
    Jag hade ingen aning om att han tänkt ge mig något så jag blev väldigt överraskad :)

• stormhelen
    CoG skrev 2013-08-08 20:15:49 följande:
    Den här ringen fick jag i morgongåva av min man.
    Jag hade ingen aning om att han tänkt ge mig något så jag blev väldigt överraskad :)

Vilken otroligt vacker ring du fick av din man. Helt i min smak. Jätte fin!
  • Äriqa

Vad är det för stanar (kvalitet) du har? är du nöjd? Nöjd med företaget? Beställde just mina ringar från dem.

Ela skrev 2013-07-17 10:21:01 följande:
    45 dagar kvar tills jag får ha dessa :)

Både utformad för stenen och glipa mellan - precis som jag vill ha det! Tanken är ju att dessa ska sitta ihop men ni ser ju hur de har lyckats med det? Haha! Men som sagt, jag var kluven till att ha två som sitter ihop och tänkte beställa en liknande fast utan den utskurna delen. Dock var den ev för hög = inte så snyggt..

Jag är TVÄRNÖJD.. Det är lite eget o går att korrigera om man nu skulle vilja.

• julleroni

Tack! Den är 0,50 ct :) Den kanske ser större ut eftersom själva ringen är så smal (1,1 mm högst upp). Men jag tycker det är lagom, hade inte velat ha större tror jag.  FruNyfiken skrev 2013-08-08 18:26:47 följande: julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande: Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!! Vacker ring =)Hur stor är stenen?

• julleroni

Vad konstigt det blev ovan...Men det var iallafall till Fru Nyfiken:Tack! Den är 0,50 ct :) Den kanske ser större ut eftersom själva ringen är så smal (1,1 mm högst upp). Men jag tycker det är lagom, hade inte velat ha större tror jag.     

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013