• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • AnnetteS

Min ring köpte jag från en sida som heter 21Diamonds. Den var lite stor så innan jag förminskade den tog jag ett kort på den. Helt fantastiskt underbar med massor av skimrande diamanter. Om ni är lite sugna kan ni besöka den här: goo.gl/vqr6sc

• julleroni

Här är min fina förlovningsring (enstensringen) tillsammans med det som förmodligen blir vigselringen så småningom. Älskar dem!

• livia1984

Jag har köpt ett matchande set från DaniDos. Än så länge bär jag bara alliansringen och jag fullkomligt älskar den! Kortet gör den inte rättvis, men den gnistrar superfint på handen! Kommer nog aldrig tröttna, nu längtar jag efter att få bära även vigselringen :)  

• Maid of honour
    julleroni skrev 2013-08-01 21:51:20 följande:
    Här är min fina förlovningsring (enstensringen) tillsammans med det som förmodligen blir vigselringen så småningom. Älskar dem!

Vilka vackra ringar! Kan du berätta lite mer? Inköpsställe, carat, pris? Om man inte är för framfusig :)
  • julleroni
    julleroni skrev 2013-08-01 21:51:20 följande:

Maid of honour skrev 2013-08-02 07:58:19 följande:
    Vilka vackra ringar! Kan du berätta lite mer? Inköpsställe, carat, pris? Om man inte är för framfusig :)
    Tack! Jo det är klart jag kan. Ringarna är från Michael O'Dwyer Goldsmith och enstensringen heter Provence Ring:

http://odwyer.se/wedding/#provance

Den jag har är 0,50 carat och ringen är väldigt smal, som smalast 1,1 mm högst upp vid stenen. Det var det jag fastnade mycket för, samt att klorna är väldigt fina och sex stycken....

Den andra, alliansringen, har vi som sagt inte köpt än men den heter Classic Ring:

http://odwyer.se/wedding/#classic

Även den är väldigt smal och de passar väldigt bra tillsammans tycker jag :)
  • JIEB

Har lagt upp bild här förut (på min ring) men kan inte låta bli...

Våra vigselringar

• HubbaBubba

Här är mina underbara ringar!
    Vitt guld med vanliga och svarta diamanter.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013