• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • SkärGårdsJuveler

Hej! Ledsen att jag svarar dig sent, missade den inlägg. Tack, jag älskar mina ringar.

CoG skrev 2013-08-22 21:33:49 följande:
    Vad fint :)
    Har du ngn bild där dom sitter på fingret eller iaf ihop så som du kommer att bära dom?
  • Petra01

Jag ville visa min ring som jag älskar helt otroligt mycket. Är jätte imponerad av allas ringar här inne och det är roligt att se att alla har så olika tycke och smak.

• Petra01

Jag ville visa min ring som jag älskar helt otroligt mycket. Är jätte imponerad av allas ringar här inne och det är roligt att se att alla har så olika tycke och smak.

• Trattkantarellen

Såhär ser våra förlovningsringar ut:
    Schalins Europa, hälften vitguld, hälften gulguld. Vi valde dessa då vi ville ha något klassiskt, men ändå lite speciellt.

Jag kommer välja en vigselring från Schalins, samma bas (tvåfärgad) men med stenar, är inne på någon av de här 3 (mkt lika) infattningarna:

Jag känner mig själv tillräckligt bra för att inse att jag inte kan ha något som sticker ut minsta lilla, men jag vill ändå ha stenar. Svårt!
  • Tooie

Här är mina underbara ringer... tagit guld vi hade hemma och gjorde egna ringar. väldigt nöjd!!
  • 20140222
    Trattkantarellen skrev 2013-09-12 21:37:00 följande:
    Såhär ser våra förlovningsringar ut:
    Schalins Europa, hälften vitguld, hälften gulguld. Vi valde dessa då vi ville ha något klassiskt, men ändå lite speciellt.

Jag kommer välja en vigselring från Schalins, samma bas (tvåfärgad) men med stenar, är inne på någon av de här 3 (mkt lika) infattningarna:

Jag känner mig själv tillräckligt bra för att inse att jag inte kan ha något som sticker ut minsta lilla, men jag vill ändå ha stenar. Svårt!
    De är klassiska och fina!Glad
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013