• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • zero

Detta är min förlovningsring som jag tänkte matcha med:

Med denna ringen fast med en cushion cut istället för brilliant. Tror det kommer att bli en toppen kombination :)

• Hoffsennanen Tottoplex
    JOOL 09 skrev 2013-06-11 14:15:03 följande:

Nu får jag äntligen ha min fina ring på mig :)
    Superfin! Vart kommer den ifrån?
  • Doofie
    Annica70 skrev 2013-06-12 11:50:00 följande:

Åh jag ska ha precis likadana

Vad kul :) tycker de har precis lagom med bling. Stilrena och enkla, men inte för enkla. Gillar verkligen att de är raka kanter och inte välvda. Flera har trott att det är en enda ring :)
  • SofiaSt
    LindaCalle skrev 2013-05-24 20:56:31 följande:
    Fick hem min ring idag från titanringar.com!

Mycket snygg kombination! Jag har en "black princess" från titanringar.com med just grov slipning som förlovningsring och jag verkligen älskar den. Vore toppen om du ville skriva hur breda dina olika ringar och hur stora diamanterna här, jag funderar just på en "close together" som vigselring men har väldigt beslutsångest angående bredd på ringen och carat på diamanterna.
  • HannaP

Den tjocka är förlovningsringen! Den smala med stenar är vigselringen som jag får på mig 28 september

• HannaP

Jaha, och vart tog bilden vägen? Får fixa detta imorgon! Telefonen vill inte som jag vill...

• JOOL 09
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-06-12 20:02:34 följande:
    Superfin! Vart kommer den ifrån?
    Tack :) Den kommer från Arthurs Guld och Design i Västerås, gjord efter mina önskemål!
  • JOOL 09
    Nivi och Jesper skrev 2013-06-11 15:47:50 följande:
    Såå vacker ring! 
    Tack så mycket :)
  • Cecilia87
    MrsDavidsson skrev 2013-02-07 14:56:40 följande:
    Jag kör också på en klassiker... den är stilren, tidlös och jag älskar den! :D
    Något som kanske inte syns på bilden är att ringen är i rött guld men klon runt diamanten är i vitt guld.

Åh måste fråga, vilken diamantstorlek du valde? Jag har också tittat på den modellen, superfin :)  men vet inte vilken storlek jag ska välja. Tack  :)
  • MissA93

Här är en bild på båda mina ringar med, safir-ringen är min vigselring.
    Är lite osäker på om jag kommer kunna ha dom när vi gifter oss den 2/8 då jag är gravid och redan har svullnat jättemycket.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013