• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Hoffsennanen Tottoplex
    CharliesChoice skrev 2013-05-30 14:02:22 följande:
    Hej, nej alla är egen design!
    Så himla fint du kombinerat!
  • CharliesChoice
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-05-30 21:17:49 följande:
    Så himla fint du kombinerat!
    Tack så mycket! Min man har designat förlovningsringen, jag vigselringen och, tja guldsmeden tipsade om morgongåvan. Jag är så nöjd!
  • Kassandra470
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-05-29 10:04:48 följande:
    Kassandra470: vilka fantastiska ringar?? Får man fråga va den med upphöjd sten kostade? Mitt uppe i ringjakten!
    jag fick båda för 6349:- så kan väl tänka mig halva priset =) så va dom på kampanj oxå:P 
  • sofialouise

Sommaren 13: min undre är ifrån Engelbert, tror den heter 5010. Jag köpte den på kaplans, då jag inte har ekonomi för en engelbertring egentligen. Är supernöjd, och den stämmer exakt i höjd och storlek med den andra ringen!

• AugustiVegas

Såhär blev det! Vigselringen var klar efter bara 3 dagar! Slapp alltså vänta flera veckor som dom först sa att det skulle ta. Den är från Schalins och jag är sååå nöjd! Tycker den passar perfekt ihop med förlovningsringen :)
    Nu vill jag bara få använda dom också! (vi gifter oss i smyg i Vegas o e inte ens förlovade offentligt så kan inte använda någon ring alls ännu).

• confuzed86

så här blir mina ringar. måste bara putsa förlovningsringen så de matchar ite bättre ;) skulle egentligen ha en tvåfärgad förlovningsring men det blev inte snyggt ihop så behåller den gamla.

• amerika
    Sjörå skrev 2013-05-03 13:45:17 följande:
    Nu har jag äntligen bestämt mig (tror jag) Det blir denna Fusion från Georg Jensen i rött guld, vitt guld med diamanter och gult guld. Inte en klassisk vigselring men jag har suktat efter den i 10 år. 

Den där var ju helt fantastisk! Inte en klassisk vigselring, men oj så snygg!!!
  • Sjörå
    amerika skrev 2013-06-02 07:44:23 följande:
    Den där var ju helt fantastisk! Inte en klassisk vigselring, men oj så snygg!!!
    Tack så mycket. På tisdag åker jag och hämtar dem, då de är färdiga hos gravören. Min blivande man får en liknande men han har valt två delar och då i vitt och rose guld. 
  • Sandra01
    Dani skrev 2013-05-30 21:16:06 följande:
    Efter månader av ringprovningar och när tålamodet nästan tagit slut, sprang jag på denna. Det var kärlek vid första ögonkastet, precis som med min blivande festman! Nu kan jag inte vänta tills det är officiellt, officiellt liksom, så jag får ha den på mig varje dag1

Fin!!! Är det diamant? Radiant slipning?
  • Krila

Dessa blev det för oss. Från schalins. Nu måste jag bara hitta en ny förlovningsring som passar. Dock får jag klara mig utan ett tag. för om 2 veckor gifter vi oss=)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013