• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • kinchy

Tack Stormhelen och Js Fästmö! Ber om ursäkt för att jag spammade tråden lite innan Jag är verkligen jättenöjd, jag valde ringen själv men sen dröjde det drygt ett år innan min pojkvän friade så när jag äntligen fick sätta ringen på fingret var jag så glad att jag nästan glömde att säga ja, haha!  

• kinchy

Js Fästmö skrev 2013-05-22 22:16:55 följande:Vad fin, och snygga naglar. :)Btw, det är shellack! Håller jättebra, själv hade jag aldrig fått dom så fina

• Lenaerik86

Hoffsennanen Tottoplex: jag har en solitär från Albrektsguld. Den ligger här i tråden sida 68. Jag skulle inte kunna vara mer nöjd! Mkt ring för pengarna!

• Js Fästmö
    kinchy skrev 2013-05-22 22:30:50 följande:
    Js Fästmö skrev 2013-05-22 22:16:55 följande:Vad fin, och snygga naglar. :)Btw, det är shellack! Håller jättebra, själv hade jag aldrig fått dom så fina
    Måste verkligen testa shellack - sitter väl i tre veckor eller något sådant? :)
  • kinchy
    Js Fästmö skrev 2013-05-23 08:30:47 följande:
    Måste verkligen testa shellack - sitter väl i tre veckor eller något sådant? :)
    Japp, eller ja det beror pa vad du gor om dagarna. Om du mest knappar pa en dator osv sa haller det definitivt 2-3 veckor utan problem! Glad Jag vet inte hur mycket det kostar att gora i sverige, har i England finns det tusen "nail bars" och dar kostar det ca £25
  • dellelgarin

Jag gör oxå naglarna med "permanentlack" typ shellack (som väl är ett märke om jag inte fattat fel)
    Jag gör om  mina var 3:e vecka och har gjort detta i typ ett år, hade innan vanliga förlängningar och förstärkningar, men detta slår allt! Jag betalar 400:- gången

• kinchy

Lite off subject i denna tråd, men ja, shellack och andra "permanentlack" är verkligen asbra, stärker naglarna så man slipper förlängningar eller evigt pill med flagande naglar

• Hoffsennanen Tottoplex

Lenaerik86: tack!! Har du ngn bild när du har den på dig när man ser den på högkant så att säga? Så svårt att se på hemsidan hur det blir på fingret! åh hur många carat har du på din? Detta är en djungel detta letandet...

• Lenaerik86

Provar att ladda upp från telefonen annars får jag prova på datorn sen :) den är på 0.5 vilket känns precis lagom!

• Hoffsennanen Tottoplex

Den storleken kag funderar på! tack för hjälpen! !

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013