• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Kassandra470

mina ringar som jag ska ha.. gifter mig den 9 augusti :)
  • stormhelen
    Kassandra470 skrev 2013-05-27 09:15:32 följande:

Jätte fina ringar.

Jag gillar när man har stenar på skenan. =)

Mina ringar liknar dina. Men vigselringen kommer på i september så jag får vänta en liten stund till innan de kommer på. =P

• Kassandra470
    stormhelen skrev 2013-05-27 09:40:06 följande:

Jätte fina ringar.

Jag gillar när man har stenar på skenan. =)

Mina ringar liknar dina. Men vigselringen kommer på i september så jag får vänta en liten stund till innan de kommer på. =P

tack :) ja de gör jag med och jag letade mig tokig efter just dessa! =) men jag fann dom tillslut :) aaah denna längtan är värst tycker jag :)
  • HittatNemo
    CoG skrev 2013-05-24 19:32:32 följande:
    Vilken fin kombiantion, klassisk och absolut inte tråkig :)
    Tack! Ja, det var det jag var ute efter. Klassisk, tidlös och lite extra. :)
  • HittatNemo
    Tilda93 skrev 2013-05-25 00:12:41 följande:
    Hittatnemo: vi har nästan lika dana ringar ;) fast mina är i silver och är 12mm breda tillsammans:) och jag har 7 st diamanter i min vigselring.
    Roligt att höra! Har bara sett den här stilen på ring på en person till, min svägerska. Hon har större stenar och en rak skena. Stenarna tycker jag påminner om en stjärnhimmel. :) Älskar det!
     Mina ringar är ca 8mm tillsammans. Har ganska små händer så ville inte att ringarna skulle ta över fingret. :)
  • confuzed86

Idag kom min vigselring! Dock passar den inte ihop med nya förlovningsringen! Blir att behålla den gamla och putsa upp den :) får väl ta och sälja den andra ist..

• sofialouise

Såhär ser mina ringar ut! Båda blir nya för mig då jag byter ut den "provisoriska" förlovningsringen. Längtar!
  • LindaCalle
    jossan2013 skrev 2013-05-27 07:26:49 följande:
    Åh vad coolt med svarta diamanter. Snyggt !
    2013-Bästa året-Ever
    Tack så mycket! Är verkligen nöjd måste jag säga, känns helt rätt med svart! Första gången jag faktiskt ser fram emot att bära smycken!
  • MIN
    Sudditjuven skrev 2013-05-26 18:48:13 följande:

så snygg!
  • Hannaskarlsson
    Sudditjuven skrev 2013-05-26 18:48:13 följande:

Läckert!:) 

Får man fråga hur bred ringen är? Är Nämligen inne i det här med att välja hur bred ring jag ska ha 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013