• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Sudditjuven
    MIN skrev 2013-05-28 20:37:37 följande:
    så snygg!
    Tack!
    Hannaskarlsson skrev 2013-05-29 00:52:28 följande:
    Läckert!:) 

Får man fråga hur bred ringen är? Är Nämligen inne i det här med att välja hur bred ring jag ska ha 
     Den är 7 mm bred. I början tyckte jag att den var för bred men nu har jag vant mig och skulle inte vilja ha en smalare. Solig
  • Hoffsennanen Tottoplex

Kassandra470: vilka fantastiska ringar?? Får man fråga va den med upphöjd sten kostade? Mitt uppe i ringjakten!

• Hoffsennanen Tottoplex

Charlieschoice: är det en schalins ring den i mitten? Den ser jättefin ut!!

• Caisa

Här är min förlovningsring, vi hade aldrig pratat om förlovning eller giftermål så han valde ut den helt själv utan att vare sig ta reda på vad jag gillar eller storlek - men den blev perfekt! Rött guld med tre diamanter. Vigselringen blir nog en slät guld, men vi har inte tittat på det ännu. Bröllopet blir dock i Juni 2014! Skrattande

• soderpling

Mina ringar. Längtar till augusti då det är dags att börja använda dem tillsammans.

• sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-28 08:00:53 följande:

Såhär ser mina ringar ut! Båda blir nya för mig då jag byter ut den "provisoriska" förlovningsringen. Längtar!
    Jag har likadan ring som din översta, fast i gult guld Älskar den och längtar tills jag får ha den på mig jämnt
  • sommaren13
    soderpling skrev 2013-05-29 10:36:22 följande:
    Mina ringar. Längtar till augusti då det är dags att börja använda dem tillsammans.

Åååh vad fina dom är Förstår att du längtar
  • Tilda93
    HittatNemo skrev 2013-05-27 10:58:17 följande:
    Roligt att höra! Har bara sett den här stilen på ring på en person till, min svägerska. Hon har större stenar och en rak skena. Stenarna tycker jag påminner om en stjärnhimmel. :) Älskar det!
     Mina ringar är ca 8mm tillsammans. Har ganska små händer så ville inte att ringarna skulle ta över fingret. :)
    Hehe okej :), Ja tycker dem är otroligt fina ! :)
    Men jag ritade upp en bild i huvudet hur jag ville ha min vigselring som det sen visade sig vara Schalins :)

Här är mina ringar :D
    om EXAKT 9 dagar (7 juni 2013) får jag ha dem för alltid tillsammans :D
  • sommaren13
    sofialouise skrev 2013-05-29 14:20:12 följande:
    Vad roligt! Får man fråga var du har köpt din?
    Jag köpte min på guldfynd
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013