• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • HoneyFriedChicken

Ellepelle: jättefin ring! älskar solitärer.men vad är det för prick i mitten på stenen? eller är det bara som det ser ut på bilden?

• HoneyFriedChicken

Lenaerik86 skrev 2013-05-14 12:42:17 följande:Äntligen kan jag visa upp min förlovningsring! Är så nöjd och vill inte ändra någonting med den, helt perfekt!superfin =)

• fabel

Här är min förlovningsring. Glad

Och den här bilden av våra ringar har ringdesigner tagit. 

• Lenaerik86

Gahh blir tokig att det inte går att citera på iPaden... Men tack HoneyFriedChicken och Stormhelen :)

• CharliesChoice

Hannaskarlsson, kan inte få med bilden när jag citerar, men här är min kära guld/silverkombo vi pratade om i går! (Det är inte mina vigsel-förlovning alltså.)
  • Js Fästmö
    CharliesChoice skrev 2013-05-16 07:57:53 följande:

Hannaskarlsson, kan inte få med bilden när jag citerar, men här är min kära guld/silverkombo vi pratade om i går! (Det är inte mina vigsel-förlovning alltså.)
    Jag brka rinte gilla när man blandar, men detta var jättefint. Stilrent och snyggt, tidlöst. :)
  • Hannaskarlsson
    CharliesChoice skrev 2013-05-16 07:57:53 följande:

Det var ju riktigt läckert!:)

• Rosenknopp

Här är mina fantastiska ringar som jag beundrar varje dag=)
    Min man har en likadan och underbar förlovningsring men bredare. Denna har han även som vigselring. 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013