• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • förvirrad25

Min vigsering är precis beställld!! :) Jag är så nöjd och längtar så tills den 22/8 :)

• stormhelen
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 18:54:15 följande:
    Min vigsering är precis beställld!! :) Jag är så nöjd och längtar så tills den 22/8 :)

Jätte fin ring!

Snyggt med blandning av stenar. =)

• förvirrad25
    stormhelen skrev 2013-05-05 19:12:03 följande:

Jätte fin ring!

Snyggt med blandning av stenar. =)

Ja jag är verkligen jätte nöjd, vitguld med 7 diamanter och 8 rubiner. Helt underbart! Kändes helt plötsligt mycket mer verkligt nu när vigselringen kommer :)
  • CharliesChoice
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 18:54:15 följande:

Väldigt väldigt fin! Grattis till ett bra val!

Jag borde inte vara i denna tråden, för jag ser så mycket snyggt man vill ha.
  • stormhelen
    förvirrad25 skrev 2013-05-05 19:23:46 följande:
    Ja jag är verkligen jätte nöjd, vitguld med 7 diamanter och 8 rubiner. Helt underbart! Kändes helt plötsligt mycket mer verkligt nu när vigselringen kommer :)

Den är verkligen super fin. Glad

Haha, ja jag förstår vad du menar med att allt känns "mycket mer verkligt" när olika produkter kommer. Jag hämtade min bröllopsklänning för en vecka sedan. Då fick jag också den känslan att "shit det är på riktigt, det är inte bara en helt fantastisk dröm." Skrattande

• Js Fästmö

Jag förstår också känslan! Jag hämtade min ring i fredags och det var en magisk känsla! :) Och klänningen finns redan i kartong i skåpet. :) Långt kvar för mig men nu längtar man bara!

• stormhelen
    Js Fästmö skrev 2013-05-06 09:04:32 följande:
    Jag förstår också känslan! Jag hämtade min ring i fredags och det var en magisk känsla! :) Och klänningen finns redan i kartong i skåpet. :) Långt kvar för mig men nu längtar man bara!

Ja, den känslan är helt fantastisk!

När är det du gifter dig?

• Josephine i Frankrike

Här kommer min underbara förlovningsring som fästmannen (!) överraskade mig med. Jag älskar den verkligen, precis som jag tänkte mig min drömring :) (tyvärr lite dålig bild - iphone).
    Nu har vi precis börjat bröllopsplaneringen här nere på Rivieran och letar nu plats för vigseln. Spännande! :)

rivierabloggen.se

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013