• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Linnea89

En och en halv månad kvar tills jag får bära båda mina ringar! :) Detta var när jag provade i butiken, så det är alltså inte min egen vigselring.
  • Linnea89

Min egna underbara ring ligger i sin ask och väntar :)
  • HoneyFriedChicken

vilka jättefina ringar! och så färgglatt och glamouröst =) jag gillar kombinationen av allt.

Coffie skrev 2013-04-23 18:16:37 följande:

Här är mina ringar...
  • Ela
    BlivandeBruden skrev 2013-04-17 17:10:12 följande:
    Vilken otroligt fin ring!
    Tack!! Den borde komma nästa vecka :)
  • Js Fästmö

Här kommer min. Rödguld, 11 diamanter och vitguld i botten på stenarna.

Valde mellan denna och utstående sten. :)

• Js Fästmö
    Troskafki skrev 2013-04-21 18:55:26 följande:
    och här är ringen då... länkarna funkar ju inte:

Vad härlig! Jag får lite "Robin Hood-känsla när jag ser den. Någon vill kyssa ringen och ta stenen. ;)
  • Js Fästmö
    confuzed86 skrev 2013-04-24 08:58:20 följande:

här är ringen jag bestämt mig för. är en stålring då vi vill hålla det billigt. en flemming uziel. sambon kommer också byta ut sin förlovningsring till en ny.
    Jättefin!
  • Sjörå

Nu har jag äntligen bestämt mig (tror jag) Det blir denna Fusion från Georg Jensen i rött guld, vitt guld med diamanter och gult guld. Inte en klassisk vigselring men jag har suktat efter den i 10 år. 

• annapia
    Sjörå skrev 2013-05-03 13:45:17 följande:
    Nu har jag äntligen bestämt mig (tror jag) Det blir denna Fusion från Georg Jensen i rött guld, vitt guld med diamanter och gult guld. Inte en klassisk vigselring men jag har suktat efter den i 10 år.

Mycket vacker. Är också förtjust i Fusions serie även om jag inte valt det som vigselring. Får önska mig den vid annat tIllfälle istället.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013