• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • CharliesChoice
    Ela skrev 2013-04-17 11:23:33 följande:

Ev denna till. Vad tror ni?
    Fantastiskt snyggt!! Jag hade gääärna haft nåt liknande men min blivande make gillar lite mer robust, och jag har stora "okvinnliga" händer. Mina är nåt åt det hållet fast med en mer robust känsla liksom..
  • CharliesChoice
    LadyTeague skrev 2013-04-17 11:43:00 följande:
    Surfade in på familjeliv.se och hittade denna annons:

Eftersom att mina ringar var med så blev jag lite glad och ville dela med mig Solig

Måste också säga att ringen med den lila stenen är otroligt snygg!
    Jättekul, grattis! Du är stilbildande! fatta vad många som är på familjeliv o ser din ring!!
  • tbtherese

Har fått min nya förlovningsring nu, och den är så fin!! Lägger upp en bild på ringarna ihop snart, bilden ska bara laddas in i datorn :)

• tbtherese

Bortse från min torra hand :) så ser då mina ringar ut, älskar dom :)

• CoG

Det blev riktigt bra det där :D

tbtherese skrev 2013-04-17 13:17:12 följande:

• tbtherese
    CoG skrev 2013-04-17 13:39:35 följande:
    Det blev riktigt bra det där :D
    Tack! :) Jag känner mig nöjd, ska bara vänja mig vid att ha en ring med en sten i :P
  • CoG

Ja, men det går säkert jättebra :)

tbtherese skrev 2013-04-17 13:45:04 följande:
    Tack! :) Jag känner mig nöjd, ska bara vänja mig vid att ha en ring med en sten i :P
  • BlivandeBruden
    Jossen skrev 2013-04-16 21:38:29 följande:
    Den är såå fin! Jag älskr den fattningen. Precis en sådan jag vill ha och har kikat på. Grattis till ditt val. Din sten är perfekt! Jag själv kan knappt ha så stort. Mina fingar är pyttesmå!;)
    Tack vad roligt att du tycker den är fin Jag har fått höra av några att dom tycker att den ser ut som nåt deras mormor skulle haft när dom gifte sig för 50 år sen.

Jag fick faktiskt ringen av min mamma, jag har alltid älskat hennes ring och hon lovade mig att en dag skulle jag få den. Och nu fick jag den , jag har dock gjort om den till den ringen jag visat på bilden, mamma hade en annan infattning.

Stenen är tydligen perfekt på riktigt om jag fattat det rätt för det är en River diamant och dom ska tydligen vara "finast"
  • BlivandeBruden
    Ela skrev 2013-04-17 11:06:46 följande:

Den här har jag gått o förälskat mig i.. Ska byta ut förlovningsringen till en likadan som skenan är i denna.
    Tror jag.. Tidigare ville jag ha en med svarta o vita diamanter till min nuvarande ring.. Velig! ;)

Vilken otroligt fin ring!
  • BlivandeBruden
    tbtherese skrev 2013-04-17 13:17:12 följande:

Jättesnyggt!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013