• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • tovemaja
    Tidbell skrev 2013-04-16 19:18:34 följande:

riktigt imponerad över att du gjort den själv! ser ut som att de skulle passa utmärkt ihop, varför skulle du vilja byta?
  • BlivandeBruden

Tack . Den är inte så stor, bara 0,26. Men jag är jättenöjd

• Jossen
    BlivandeBruden skrev 2013-04-16 21:27:34 följande:
    Tack . Den är inte så stor, bara 0,26. Men jag är jättenöjd
    Den är såå fin! Jag älskr den fattningen. Precis en sådan jag vill ha och har kikat på. Grattis till ditt val. Din sten är perfekt! Jag själv kan knappt ha så stort. Mina fingar är pyttesmå!;)
  • Tidbell

Tack :) nej jag tycker det är så kul så jag kan aldrig riktigt bestämma mig för en :)

• Ela

Den här har jag gått o förälskat mig i.. Ska byta ut förlovningsringen till en likadan som skenan är i denna.
    Tror jag.. Tidigare ville jag ha en med svarta o vita diamanter till min nuvarande ring.. Velig! ;)

• CharliesChoice
    Ela skrev 2013-04-17 11:06:46 följande:

Den här har jag gått o förälskat mig i.. Ska byta ut förlovningsringen till en likadan som skenan är i denna.
    Tror jag.. Tidigare ville jag ha en med svarta o vita diamanter till min nuvarande ring.. Velig! ;)

Underbar ring, älskar den sirliga "petite" känslan!
  • Ela

Ja CharliesChoice, jag är kär tror jag!

Skickar ett par andra samt den tilltänkta förlovningsringen. Har en bred ring nu (valt själv) o tycker inte den passar med vigselringen ;)

• LadyTeague

Surfade in på familjeliv.se och hittade denna annons:

Eftersom att mina ringar var med så blev jag lite glad och ville dela med mig Solig

Måste också säga att ringen med den lila stenen är otroligt snygg!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013