• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • tbtherese
    Sandra01 skrev 2013-04-16 08:24:21 följande:
    Oh vad fint! Var kommer ringarna ifrån, framför allt enstensringen :)
    Den utan sten är från vigselbutiken.se och den svärtade med stenen är från chanti.se :)
    Inga dyrgripar någon av dom, men älskar dom!
  • BlivandeBruden

Min förlovningsring, sorry att jag skickat så många men jag visste inte riktigt hur man skulle göra när man skulle få med bild

• Tidbell

Mina ringar :) den översta har jag gjort själv hemma i verkstaden :) kommer säkert hinna byta innan bröllopet, den 6e juli :)

• ThereseV

Jag ska köpa min nu till helgen:) Antingen blir det den här, eller så utgår vi från den och gör lite ändringar.

• Jossen
    BlivandeBruden skrev 2013-04-16 13:51:21 följande:

Den är superfin. Jag har med kollat på en sådan (via auktion). Jätte fin! Hur stor är stenen?
  • stormhelen
    ThereseV skrev 2013-04-16 19:32:59 följande:
    Jag ska köpa min nu till helgen:) Antingen blir det den här, eller så utgår vi från den och gör lite ändringar.

Jätte fin!

Ser ut som min ring. Har också en mittsten och stenar på skenan som går lika långt ner som på ringen på bilden. Kloinfattningen är typ likadan. =)

Så jag tycker ju givetvis att den här ringen är jätte fin och är helt i min smak.  =D

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013