• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • stormhelen
    Pippilångstump skrev 2013-04-05 10:17:36 följande:

Jätte vacker ring!

• Kyrk93
    annapia skrev 2013-04-05 09:04:14 följande:
    Så klokt du tänker. Det är meningen att man ska våga använda sin ring. Visa den gärna på bild när du fått den.
    Tyvärr kommer jag få vänta tills den 30 agusti tills jag får min ring.. Gifter mig inte först 7 september ;)
  • Smurfan92

Här är sambons och min förlovningsring när dom var helt nya, dom är inte matta längre och min ring satt upp och ner på bilden..
    Jätte billiga och köpa på någon nätsida men tur var det för jag tappade ringen i havet i Grekland i höstas :P

• fayefaye

Här är min vigselring! Kommer bara att ha en ring. Hade den som förlovningsring också fast då var det bara en sten i. Hämtade den hos guldsmeden idag, nu har den fått två stenar till, är putsad och graverad på insidan <3

Det är orhoiderat vidguld med TW diamanter.

• Teresa L

Här kommer min ring. :) Den 4:e maj kommer den placeras på mitt finger och stanna där! :D
  • Red Lion
    MissA93 skrev 2013-04-05 22:24:28 följande:
    Min ring, den beställs snart :)
    Snygg! :)
  • Teresa L

Vi köpte denna ringen för nästan ett år sedan. Blev förälskad direkt när jag såg den. (Glimmar faktastiskt)

Det var meningen att vi skulle ha ett stort somrigt kyrkobröllop nu i juli. Men i höstas så fick vi veta att det kommer komma en liten bebis till midsommar. Så istället för att vänta ytterligare på att jag ska få ha den på mig så gifter vi oss nu i maj istället. Litet borgligt vårbröllop med en väldigt gravid brud. Inte alls vad jag önskade mig, men jag får iaf äntligen min ring. :) (Och min man så klart)

• sockertopp
    Pippilångstump skrev 2013-04-05 10:17:36 följande:
    Här är min förlovningsring, har dock bara bild på den då vi provade ut den i butik. Vi båda fastnade för den med en gång och speciellt insättningen av diamanten, många solitärringar kan man ju inte ha en till ring kloss-an uta att det blir glapp, det kan man med denna. Absolut finast tycker jag den är från sidan.

Till kommer det bli antingen en slät guldring eller en guldring med små diamanter i, hela vägen eller delvis. Får min man bestämma så blir det en slät guldring för det sk man ha som vigselring:).

fantastisk! Var fann du denna vackra ring? hur många carat på diamanten?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013