• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • fayefaye
    jolm skrev 2013-03-31 22:04:42 följande:
    Nu har jag köpt min vigselring!  Det är en 0,50 carat med halo som jag köpt i USA. Jag såg den och min första tanke var "den är perfekt!". Det känns jobbigt att måsta vänta fyra månader innan jag får ha på mig den.

Passar jättebra ihop!
  • sophie west

Förlovningsringen som min fästman valt, vigselringen är på tillverkning :)
  • Sandra01

Jätte Jätte fint!!! Passar underbart fint tillsammans!!!

Hur hittade du ringen i USA? var du där eller via nätet? Vilken hemsida i så fall?

jolm skrev 2013-03-31 22:04:42 följande:
    Nu har jag köpt min vigselring! Det är en 0,50 carat med halo som jag köpt i USA. Jag såg den och min första tanke var "den är perfekt!". Det känns jobbigt att måsta vänta fyra månader innan jag får ha på mig den.

• tessicka

Hittade inte min kamera så jag kan inte visa hur den ser ut på

• jolm
    Sandra01 skrev 2013-04-01 16:52:18 följande:

Jätte Jätte fint!!! Passar underbart fint tillsammans!!!

Hur hittade du ringen i USA? var du där eller via nätet? Vilken hemsida i så fall?

Jag är på semester i Florida nu och hade inte tänkt köpa något men gick förbi en "Ultra diamonds" affär och bestämde mig för att titta in. Jag tror man kan beställa från deras hemsida också och deras garanti gäller i hela världen.
  • Linnea89

Denna bilden är från affären när jag provade första gången med min förslovningsring. I går hämtade jag hem ringen! Längtar så tills jag får bära dem båda jämt! :)

• Kyrk93

Detta kommer bli min vigselring =) Var och beställde den igår men min kommer att bli i silver eftersom min förlovningsring är i silver, och guld aldrig fallit mig i smaken ;)
  • MissA93
    Kyrk93 skrev 2013-04-03 09:46:56 följande:

Detta kommer bli min vigselring =) Var och beställde den igår men min kommer att bli i silver eftersom min förlovningsring är i silver, och guld aldrig fallit mig i smaken ;)
    Åh vad fin! Vart har du köpt den/hur mkt kostar den i silver? :)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013