• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Troskafki
    stormhelen skrev 2013-03-17 13:42:49 följande:

Jätte fin ring.

Den finaste jag har sett på ett tag i den här tråden.

Tack så mycket!
    drömmer skrev 2013-03-19 15:45:03 följande:
    Superfin!! Vart har du köpt den?
    Den är köp på Albrekts guld i Malmö!  Priset är på 5790 men medlemspris är 3999 (så jag blev ju medlem för en dag...) Läste många dåliga recensioner om Albrekts Guld... Men måste faktiskt säga att de var helt underbara! Var därinne i över 90 minuter med ringen runt fingret, butiksbiträdet var helt underbar och de har varit så trevliga och hjälpsamma!! :)
  • PimPim83
    lenuz skrev 2013-03-19 19:17:36 följande:

Vi hämtade ut våra nya ringar idag. Valde en klassisk modell.
    Jättefina! Här blir det också klassiskt. Har inte köpt vigselringen ännu dock.
  • Margaux
    DaltonMoore skrev 2013-03-19 17:05:43 följande:
    Här är min älskade ring som min fästman totalt överraskade mig med - kunde inte valt en mer perfekt ring själv - helt förälskad (i honom och ringen :))

Jättefin!!
  • filibustern
    SingingFantacia skrev 2013-03-20 15:00:34 följande:
    Längtar så tills jag får ha dem båda två Hjärta

men kolla! du har ju ikadan förovningsring som jag! typ. visst är det titan med guldinlägg? kul att se en sorts kombination med vigselring med den ringen (har enorma problem att hitta någon vigselring)
  • SingingFantacia
    filibustern skrev 2013-03-21 13:49:06 följande:
    men kolla! du har ju ikadan förovningsring som jag! typ. visst är det titan med guldinlägg? kul att se en sorts kombination med vigselring med den ringen (har enorma problem att hitta någon vigselring)
    Ja det är titan med guld. Fanns två varianter vi har den med ljus gulddekor.  Ja de var inte lätt att hitta vilken ring man skulle ha. Man vill ju som ha titan i vigselringen med. 
    Hittade min på ebay och köpte den från Kanada för ca 1500:- och värderade den här till över det dubbla Tungan ute ett riktigt bra köp tycker jag Solig
  • FruForsmark
    SingingFantacia skrev 2013-03-20 15:00:34 följande:
    Längtar så tills jag får ha dem båda två Hjärta

Häftig! är det alla diamanter i olika färger eller andra ädelstenar? Kul med lite färg :)
  • SingingFantacia
    FruForsmark skrev 2013-03-21 17:49:08 följande:
    Häftig! är det alla diamanter i olika färger eller andra ädelstenar? Kul med lite färg :)
    Det är en diamant och sen ädelstenar. Jag älskar färg så hade vart fel att välja en ring med bara klara diamanter.
  • Jennie in white

Det här är mina ringar. Längtar tills jag får ha dem båda på mig (juni!!). Vigselringen är min mormors
  • Träumerei

Någon som kan förklara varför bilderna hamnar i mitt galleri istället för i inlägget? Hur får man dem till inlägget istället?

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013