• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • lollan

Hej
    Bifogar min blivande vigselring. Jag kommer bara att ha denna ring sedan. Den är sju mm bred i vitt guld och med sju prinsesslipade diamanter 0,50.

Jag är så nöjd. Skriv gärna någon rad om vad Ni tycker
  • SandraElisabet
    Jennie in white skrev 2013-03-22 09:21:57 följande:

Det här är mina ringar. Längtar tills jag får ha dem båda på mig (juni!!). Vigselringen är min mormors
    Åh så fin!! Gammal diamant?
  • BlivandeBruden

Enkel och fin tycker jag

• BlivandeBruden

Wow är det en riktig diamant, den. Är ju så stor!? Fin är den i alla fall!

• GBG2013

Här är mina ringar :D Solitären är vigselringen och om 5 månader får jag ha den på mig. Yay!
  • BlivandeBruden

Ni har verkligen jättefina ringar allihop

Jag undrar om ni kan tipsa mig om en bättre infattning på min förlovningsring som är en solitärring. Jag har ingen bild på den men jag hittade en bild på nätet som påminner om hur min ring ser ut.

www.safira.se/sv/produkt/ringar/silver/ring-i-silver-med-5-mm-cubic-zirkonia-2.html

Jag tycker det ser ut som ringen håller på att äta upp diamanten när den har sån infattning
    Men samtidig behöver jag ha en ring som är praktisk pga mitt jobb och jag vill inte ha en ring som kan fastna i allt. Jag är ingen smyckesperson så mina vigselringar är dom enda smyckena jag kommer ha på mig.

Jag blir jätteglad om ni kan tipsa mig om en snyggare infattning som samtidigt är praktisk

• Meddelande borttaget
  • BlivandeBruden
    jolm skrev 2013-03-24 12:19:40 följande:
    Min förlovningsring! En riktigt tunn eternetyring med diamanter runt om.

Fin, men om den är tunn är du inte rädd att den ska bli böjd? Och varför väljer man att kosta på diamanter runt hela ringen när man ändå bara ser hälften ? Jag är bara nyfiken
  • CoG

Så fint!

GBG2013 skrev 2013-03-24 10:10:27 följande:

Här är mina ringar :D Solitären är vigselringen och om 5 månader får jag ha den på mig. Yay!
  • jolm
    BlivandeBruden skrev 2013-03-24 13:46:43 följande:
    Fin, men om den är tunn är du inte rädd att den ska bli böjd? Och varför väljer man att kosta på diamanter runt hela ringen när man ändå bara ser hälften ? Jag är bara nyfiken
    Jag hittade en ring jag blev förälskad i, den snurrar runt på mitt finger och jag hade råd.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013