• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • BlivandeBruden

Så såg ringen ut innan jag gjorde om fattningen och fick den putsad och fin igen . Jag funderar på att ha en sån ring som är under enstensringen som vigselring men jag har inte bestämt mig.
  • a ring on my finger
    ThereseV skrev 2013-04-16 19:32:59 följande:
    Jag ska köpa min nu till helgen:) Antingen blir det den här, eller så utgår vi från den och gör lite ändringar.

Jättefin. Hur hög är skenan?
  • Des
    Jossen skrev 2013-04-16 00:54:04 följande:
    Vad fin! Vad är det för någon,?

Kul att du tycker det! Den är från guldfynd, deras klassiska solitärserie.
  • TFW

Min förlovningsring; nätt och lagom.. nu letar jag inspiration till blivande vigselring

• TFW

nytt försök med bilden.. Lutar åt något liknade som vigselring, fast gärna mindre centerdiamant..Denna ovan hittade jag på Bukowskis hemsida =) Man får ju ett ha-begär...

• TFW

Den vägrar posta bilderna jag laddar upp =(  Jag gör ett nytt försök en annan dag!

• ThereseV

A ring on my finger - jag minns inte exakt, den finns på juvelia. Dom kan göra den så låg/hög man vill (så länge stenarna får plats) så jag har inte riktigt tänkt på måtten alls.

• TFW

Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)

• TFW

TFW skrev 2013-04-20 20:31:33 följande:Nytt försök att posta bilden på min förlovningsring =)Gick inget vidare.. =/ Någon mer som har problem med att ladda upp bilder?

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013