• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • spontan bruden

Coffie jädrans va snygga, vad är det för stenar?

• Coffie

Tack. I vigselringen sitter det en rosa safir och 10 st 0,03 ct diamanter. Förlovningsringen är en Schalins Aura. Nu längtar jag tills jag får bära båda ringarna! :D

• CharliesChoice
    Coffie skrev 2013-04-23 18:16:37 följande:

Här är mina ringar...
    Jäklar vad coolt och snyggt! Jag önskar jag var så modig! Älskar kombinationen av safiren, diamanterna och de två guldfärgerna.
  • Coffie

Tycker så mycket om dem oxå! Jag ville ha något som var lite annorlunda. Resonerade som så att skulle jag tröttna på den rosa stenen så går den ju att byta ut mot en annan sten i framtiden.

• CharliesChoice
    Coffie skrev 2013-04-24 08:14:39 följande:
    Tycker så mycket om dem oxå! Jag ville ha något som var lite annorlunda. Resonerade som så att skulle jag tröttna på den rosa stenen så går den ju att byta ut mot en annan sten i framtiden.
    Absolut! fast ärligt talat tror jag inte du kommer ledsna.. Om du inte är extremt ombytlig och spontan!

Jag tror att du kommer att "växa fast" med den som den ser ut nu och inte vilja ändra den. Jag hade absolut inte valt den förlovningsring som jag fick, men nu efter ett år kan jag inte tänka mig nåt snyggare och skulle aldrig byta.
  • confuzed86

här är ringen jag bestämt mig för. är en stålring då vi vill hålla det billigt. en flemming uziel. sambon kommer också byta ut sin förlovningsring till en ny.
  • Troskafki
    CharliesChoice skrev 2013-04-22 08:03:29 följande:
    Suuuperfin ring! Är den gammal?
    SandraElisabet skrev 2013-04-22 15:42:43 följande:
    Verkligen läcker!

Undrar också om den är vintage? Eller vad är det för material/stenar?
    Nej, då! Den är från Albrekts guld! Kostar knappt 6000, men blir man medlem kostar det den 4000 :)
    Det är vitguld, 18K, diamanter omkring samt blå topas i mitten!

Det var dock någon här i tråden som skrev att den var Edwardiansk och baserad på följande ring, skillnaden är väl att min är snyggare (tycker jag) i och med den mer kantiga formen!

:

• sansun
    confuzed86 skrev 2013-04-24 08:58:20 följande:

här är ringen jag bestämt mig för. är en stålring då vi vill hålla det billigt. en flemming uziel. sambon kommer också byta ut sin förlovningsring till en ny.
    WOW, riktigt snygg!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013