• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Maria466

Ska försöka få till en mobilbild på klänningen ikväll. Första gången jag provar den. Lämnade materialet till min blivandes moster förra helgen och i lördags ringde hon och ville göra en första provning :D

• Cirrla
    Rin skrev 2014-04-01 16:13:14 följande:
    Superfina klänningar! Nr 2 finns med bland mina alternativ också, så vore jättekul att höra ifall du är nöjd.

Det har varit ovanligt mycket strul med bild-uppladdningen sedan nya Bröllopstorget lanserades. Störst chans att det lyckas verkar det vara med Firefox, i andra hand Chrome. Andra webbläsare högst tveksamt. Och det funkar inte alls i Explorer eller från telefon eller platta. 
    Åh, där ser man =) Jag kan återkomma sen när jag fått hem klänningarna med bild på nummer två så får du se hur den blev "i verkligheten".

Tack, nu verkar bilden komma med när jag använder firefox istället. =) Den här blir det som sagt om det skiter sig med de andra två. Storlek 44, men den var lite för tight kring midjan.

• skogsmullen

I helgen vigdes jag och min numera make.
    Vi gifte oss borgerligt och jag valde faktiskt en svart klänning då jag inte alls trivs i vitt. Vi blev fotograferade efteråt och väntar nu spänt på bilderna som ska komma inom två veckor. Ska bli så spännande att få dom. Jag kommer att lägga ut dom i denna tråd då jag platsar här då jag drar strl 44/48.

• Utvandrare

Här ser ni mig. Storlek 46/48. Klänningen är inte helt uppdragen på bilden (jag var rädd för att ta i, men det fattades knappt en centimeter. Det hinner jag gå ner till juli) :)

• Himla
    Utvandrare skrev 2014-04-09 17:41:56 följande:

Här ser ni mig. Storlek 46/48. Klänningen är inte helt uppdragen på bilden (jag var rädd för att ta i, men det fattades knappt en centimeter. Det hinner jag gå ner till juli) :)

Jättefin klänning på dig :)
  • RobinJessica

Här är jag, mullig brud! :)

Kommer gifta mig den 14e juni i en underbar klänning ifrån jjshouse! :)

Klänningen är inte snörad som den ska på bilden, kunde inte själv. ;)

• Lindatamminen

är oxå en mullig brud och ska gifta mig i juli. köpte min mori lee klänning redan i december:) men den var alldeles för tajt då men har förlorat tio kilo till nu så ska pröva den hos sömmerskan i maj:) den är en A-linje vilket jag absolut inte trodde jag skulle passa i men gud vad den satt bra fast den var för liten..

sen ska jag ha en annan klänning på kvällen då mori leen har släpp och jag älskar att dansa. bilderna är inte superbra..

mori lee

och från jenjen:)

• RobinJessica

Jättefina klänningar! :) Sitter fint på.

Min har också släp, men kommer nog inte köpa en till klänning för kvällens dans å spex. :D

• Qvicken

Här är en till mullig brud! Har ca storlek 46. Tråkigt nog. 

Fick hem min klänning för en vecka sen och är hyffsat nöjd. Den skulle nog behöva sys in lite och även kortast lite på längden. Men jag har ju två månader på mig att fixa det;) Sen är den lite tokigt snörad på bilden också, så det ska självklart rättas till på den stora dagen!:)

Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar