• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Ms T
    RobinJessica skrev 2014-05-01 11:09:40 följande:

Här kommer bilden som försvann! ;)

Kan tydligen bara svara här. Du har min dröm klänning fast jag vill ha mörkare blått släp och axelband. Så vacker du är
  • Ms T

Jätte vacker. Har också kollat på JJ House. Likadan fast med mörkblått släp och axelband. Du är jätte vacker

• RobinJessica
    Ms T skrev 2014-05-02 00:19:07 följande:

Kan tydligen bara svara här. Du har min dröm klänning fast jag vill ha mörkare blått släp och axelband. Så vacker du är

Tack snälla! :) Vårt färgtema är Royal blue så när jag fann denna klänning kunde jag inte släppa den. Inte alls vad jag ville ha i början. ;) Man kan lägga till axelband på denna modell, fasta eller avtagbara. Släpet är i mestadels blått bilden visar inte hela släpet men det är överhängande blått. :) Hoppas du hittar din drömklänning!
  • Ms T

Hej. Verkligen fin blå ändå tycker jag. Jag hoppas på ett frieri någon gång. Vi har varit tillsammans i 14 år nästa vecka. Till jul har vi varit förlovade i 12 år. Vi fyller 32 i sommar.

• Zarah516

Jättefin klänning! Underbart att se att det funkar med axelbandslöst även på oss lite större kvinnor! Har precis hittat min drömklänning, fast vi bara är i startgroparna av planerandet, gifter oss nästa sommar

Utvandrare skrev 2014-04-09 17:41:56 följande:

Här ser ni mig. Storlek 46/48. Klänningen är inte helt uppdragen på bilden (jag var rädd för att ta i, men det fattades knappt en centimeter. Det hinner jag gå ner till juli) :)

• CamillaForsgren

Här är en till "mullig" brud som vill visa upp sin klänning. Har själv designat genom att klippa ihop lite bilder. Beställde via en otroligt underbar säljare på eBay för 200 AUD(ca 1200). Blev fel tyg på överdelen och överdelen är även kortare än jag beskrivit men det spelar ingen som helst roll, är förmodligen snyggare såhär. Måtten är antagligen väldigt exakta, kan inte avgöra det helt och hållet då jag drog av lite för att jag håller på att gå ner i vikt. Den är nog ungefär en storlek 48. Den sitter inte superbra då jag bara snabbtestade den, men här är den:

Världens sämsta bilder, men ni ser ju hur den ser ut. Nu ska bara underkjol köpas sen är min outfit redo!

• Himla
    CamillaForsgren skrev 2014-05-20 20:13:04 följande:

Här är en till "mullig" brud som vill visa upp sin klänning. Har själv designat genom att klippa ihop lite bilder. Beställde via en otroligt underbar säljare på eBay för 200 AUD(ca 1200). Blev fel tyg på överdelen och överdelen är även kortare än jag beskrivit men det spelar ingen som helst roll, är förmodligen snyggare såhär. Måtten är antagligen väldigt exakta, kan inte avgöra det helt och hållet då jag drog av lite för att jag håller på att gå ner i vikt. Den är nog ungefär en storlek 48. Den sitter inte superbra då jag bara snabbtestade den, men här är den:

Världens sämsta bilder, men ni ser ju hur den ser ut. Nu ska bara underkjol köpas sen är min outfit redo!

Härligt att du är nöjd trots att den inte blev exakt som du tänkt dig!
  • Himla
    Maria93 skrev 2014-05-26 13:38:54 följande:

Här är lite bilder på klänningen från bröllopet.. (strl. 54/56)

Härliga bilder!!
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar