• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • ulle80

Hej här är en större brud också ni är jättefina allihopa, vill höra med er lite större var har ni köpt era underkjolar på nästan alla jag sett är midjemåttet max 100 cm. Bild kommer vid nästa provning :) Vi gifter oss 5 Juli

• elinochmagnus

Här är min klänning. Min sambo skulle ta en fin bild så att jag skulle få se den bakifrån. Jag är dock glad att det inte är han som skall fota på bröllopet...
    Jag är en storlek 42-44
  • Jybrandt
    Utvandrare skrev 2014-04-09 17:41:56 följande:

Här ser ni mig. Storlek 46/48. Klänningen är inte helt uppdragen på bilden (jag var rädd för att ta i, men det fattades knappt en centimeter. Det hinner jag gå ner till juli) :)

Superfin!! Skulle gärna vilja veta var du köpt den / vad den heter. Sååå himla fin! (Försökt maila dig men vet inte om jag gjorde rätt) så tacksam för svar!! Ha en fin dag allihop /J
  • Himla
    elinochmagnus skrev 2014-05-27 09:45:45 följande:
    Här är min klänning. Min sambo skulle ta en fin bild så att jag skulle få se den bakifrån. Jag är dock glad att det inte är han som skall fota på bröllopet...
    Jag är en storlek 42-44
    Jättefin!!!!
  • Pernilla S

Jättevackra är ni allihop!
    På lördag äntligen så smäller det för oss.
    Börjar bli lite småpirrig faktiskt.

• Himla
    JW2014 skrev 2014-05-28 17:38:38 följande:
    Nu är jag gift! Här är jag i min klänning!
    Åh vad fin du är! Grattis!!
  • Utvandrare
    Jybrandt skrev 2014-05-27 16:31:45 följande:
    Superfin!! Skulle gärna vilja veta var du köpt den / vad den heter. Sååå himla fin! (Försökt maila dig men vet inte om jag gjorde rätt) så tacksam för svar!! Ha en fin dag allihop /J
    Tack! :) Nej, mailet verkar inte ha kommit fram. Klänningen beställde jag från lightinthebox, här är länken: 

www.lightinthebox.com/A-line-Sweetheart-Floor-length-Taffeta-And-Lace-Wedding-Dress_p224655.html

Själv har jag velat så fram och tillbaka att jag precis beställde en tyllklänning därifrån också/i stället. Får se vilken det blir på bröllopsdagen.
  • AnnaRank

Vi gifter oss om mindre än en månad (28/6) och jag hade en klänning, men kände ingen WOW-faktor över den. Det var en fin klänning. Jag är rätt enkelt klädd annars, och tänkte att jag borde vara så på vår bröllopsdag också, men sen tänkte om. Vafan, om det finns någon dag som man ska ta ut svängarna och gå all in så är det väl ändå när man gifter sig?

Så jag åkte ut och letade en ny klänning IDAG. Och hittade den på en gång. Det här är Klänningen. Och jag känner mig så jävla nöjd.

Det är för övrigt storlek 44.

• teres77
    AnnaRank skrev 2014-05-29 15:54:41 följande:

Vi gifter oss om mindre än en månad (28/6) och jag hade en klänning, men kände ingen WOW-faktor över den. Det var en fin klänning. Jag är rätt enkelt klädd annars, och tänkte att jag borde vara så på vår bröllopsdag också, men sen tänkte om. Vafan, om det finns någon dag som man ska ta ut svängarna och gå all in så är det väl ändå när man gifter sig?

Så jag åkte ut och letade en ny klänning IDAG. Och hittade den på en gång. Det här är Klänningen. Och jag känner mig så jävla nöjd.

Det är för övrigt storlek 44.

Du är jättefin i den! Bra val!

Här är mina klänningar...

Jag har storlek 40-42 och är 157 cm bara, så det mesta är anpassat för Xena känns det som. Klänningarna är måttsydda. 
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar