• MeaJ

Bildtråd - "Mulliga" brudar

Jag blir lite less på alla modellbilder på brudar.
    Då jag själv är en "mullig" blivande brud, så skulle jag vilja se äkta "mulliga" brudar i sina klänningar.
    Andra bilder hänvisar jag till andra trådar.
    Jag får själv bidra med bild senare då jag inte har någon klänning än.

Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar
  • Maria93
    ulle80 skrev 2014-05-27 08:05:46 följande:

Hej här är en större brud också ni är jättefina allihopa, vill höra med er lite större var har ni köpt era underkjolar på nästan alla jag sett är midjemåttet max 100 cm. Bild kommer vid nästa provning :) Vi gifter oss 5 Juli

Jag köpte på ebay, min underkjol funkade upp till 140 cm i midjemått.
  • Himla
    AnnaRank skrev 2014-05-29 15:54:41 följande:

Vi gifter oss om mindre än en månad (28/6) och jag hade en klänning, men kände ingen WOW-faktor över den. Det var en fin klänning. Jag är rätt enkelt klädd annars, och tänkte att jag borde vara så på vår bröllopsdag också, men sen tänkte om. Vafan, om det finns någon dag som man ska ta ut svängarna och gå all in så är det väl ändå när man gifter sig?

Så jag åkte ut och letade en ny klänning IDAG. Och hittade den på en gång. Det här är Klänningen. Och jag känner mig så jävla nöjd.

Det är för övrigt storlek 44.

Jättefin, klart du ska vara prinsessa på er stora dag!!!
  • Jybrandt
    daniiel skrev 2013-02-07 13:41:06 följande:

Jag har ju redan visat upp min klänning massor av gånger, men jag har adrig känt mig så fin som på bröllopsdagen, så jag visar ju mer än gärna upp dom om och om igen ;) Jag var en storlek 42 på bröllopsdagen.

Här är en, tyvärr, lite suddig bild på när jag höll på att ta mig klänningen.

Och här är bilder från senare under bröllopsdagen :)

Jag ääälskar din klänning, vill så gärna veta var den är ifrån? Du strålar!!! Tack på förhand /J.y

(Mailade tidigare men kanske inte heller kom fram.. Något fel gör jag uppenbarligen hah. :))
  • Ulrika Kallio

Undrar om jag lyckas få in bilden nu.. Här är min klänning. Nu önskar jag bara att jag hade bättre självförtroende, för jag känner mig allt annat än fin.

• Ulrika Kallio
    Ulrika Kallio skrev 2014-06-05 21:55:37 följande:

Undrar om jag lyckas få in bilden nu.. Här är min klänning. Nu önskar jag bara att jag hade bättre självförtroende, för jag känner mig allt annat än fin.

Näpp, ingen bild! Får försöka igen en annan gång!
  • iso
    teres77 skrev 2014-05-29 16:36:27 följande:
    Du är jättefin i den! Bra val!

Här är mina klänningar...

Jag har storlek 40-42 och är 157 cm bara, så det mesta är anpassat för Xena känns det som. Klänningarna är måttsydda. 
    Alltså din klänning (den långa) är OTROLIGT fin på dig! Verkligen en av de snyggaste jag sett här på BT. Förstår inte ens varför du ska byta på kvällen, jag hade haft den hela dagen om jag var dig :)
  • Ms T

Underbar klänning

elinochmagnus skrev 2014-05-27 09:45:45 följande:

Här är min klänning. Min sambo skulle ta en fin bild så att jag skulle få se den bakifrån. Jag är dock glad att det inte är han som skall fota på bröllopet...

Jag är en storlek 42-44

• teres77
    iso skrev 2014-06-05 23:25:19 följande:
    Alltså din klänning (den långa) är OTROLIGT fin på dig! Verkligen en av de snyggaste jag sett här på BT. Förstår inte ens varför du ska byta på kvällen, jag hade haft den hela dagen om jag var dig :)
    Åh Tack! Den är perfekt... Men stor och otymplig, å jag vill kunna släppa loss och dansa på kvällen. Därför har jag köpt en kortare med. :) 
Svar på tråden Bildtråd - "Mulliga" brudar