Sexuellt utnyttjande som minderårig.
Är en tjej som är på väg att gifta mig i sommar vilket är helt fantastiskt.
Dock tycker jag att det är jobbigt också då jag kommer att bjuda min bror som är den som tog min barndom ifrån mig. Han är 10 år äldre än mig och slet mig i stycken.
Jag har sen dess aldrig haft en normal relation med andra människor fram tills nu. Jag är tacksam över kärleken som jag har träffat som gör mig så otroligt lycklig.
Nu undrar folk kanske varför jag ska bjuda honom då? Jo han är min bror en av de bästa man kan ha annars. När han inte gjorde dessa hämska oförglömliga och grymma sakerna så var det han jag såg upp till, det var som honom jag ville vara. Han var den som busade med mig och tog med mig på skansen och grönalund. Helt klart den bästa bror som någon kan ha. Det var den brodern som alla såg den var också den brodern som jag la på minnet. Jag förträngde allt annat så fort jag fick fragment av minnes bilder så tröck jag bort dem och tänkte nä det är inte sant det har inte hänt mig. Mitt enda minne var när jag blev våltagen av min brors vän som 13åring. Tills en dag då jag blev överfallen på väg till jobbet. Det tog mig hårt då jag fick mer minnedbilder och de inte gick att stöta dem ifrån mig längre.
Jag har bestämmt mig för att det ska gå bra för mig nu och jag har börjat skriva av mig. Dock inte lika ofta som jag kankse borde göra. Men jag gör det och mitt liv går bara uppåt.
solrosfrt.blogg.se/