Carolinekahlstrom skrev 2014-07-08 20:05:49 följande:
Nu har även jag blivit hippad! Det blev tarzanstigen i skogen (typ som en hinderbana), SPA i flera timmar med ansiktsbehandling, sedan vidare ner på stan där vi åt god middag och gick från krog till krog. Det var en väldigt fin och bra hippa! Lagom till mig som inte gillar när det är FÖR mycket ståhej och tok.
Sambons svensexa blir av på lördag. Blir spännande att se hur han reagerar! :)
Så roligt att ha blivit hippad! Jag väntar och längtar till min hippa. Min tärna har ju hintat om att det blir en iaf, men jag har ingen aning om när bara. Väldigt spännande! :) Så roligt för dig att det var lyckat. :)
a ring on my finger skrev 2014-07-08 09:08:29 följande:
2½ veckor kvar och jag börjar bli skitnervös och stressad! Jag tycker vi fixar och bockar av från listan hela tiden men ändå dyker det upp nya småsaker hela jäkla tiden.
Men jag försöker tänka att det bara är småsaker som inte påverkar bröllopet så väldans mycket om det skulle bli så att vi inte hinner.
Men man vill ju göra allt perfekt när det är "once in a lifetime"!
Tack och lov har vi väldigt lugnt här på jobb dessa veckorna så jag hinner småfixa med programmet och liknande.
Ska ni andra ha några snittar eller annat tilltugg till fördrinken? Isf vad? Jag har ett par id´´er men vill gärna hitta något gott som kan göras kanske redan nästa vecka och frysas in.
Vi har 1½ vecka kvar och jag känner likadant. Det bara dyker upp saker hela tiden. Men det gäller bara att vara organiserad och delegera saker till brudgummen. :)
Idag träffade vi prästen och övade lite i kyrkan. Det var riktigt roligt och det hela kändes så himla verkligt när vi var i kyrkan. Min mamma och syster har sagt att det hela kändes verkligt när de fick se mig i min klänning. Men det slog mig först när vi gick in i den helt tomma kyrkan tillsammans idag. Jag ska gifta mig med mitt livs kärlek om mindre än 2 veckor. Jag kan knappt fatta det. Känner mig så lycklig!! Och stressad så klart!! ;)