DianaC skrev 2014-06-26 14:25:17 följande:
=) Wiii... det går undan. =)
Sambon är iväg på fotbollsturnering hela veckan så det känns sådär, vill ju planera tillsammans, men allt löser sig ju =)
Vi blir 42, många som inte kan pga semester m.m... men de närmsta är med så det blir jättebra.
Planeringen går framåt, skissar lite på festprogrammet och efter att vi haft samtalet med prästen så fixar jag vigselprogrammen. =) Skall spraya en korg vit och ha programmen däri med såpbubblor. Hur skall ni göra? Har ni ris och så efteråt?
Tack, den känns jättebra och jag blir så glad när jag hör den =)
Har pratat med värdparet och de kommer filma vigseln för man lär nog vara så fokuserad att man inte tänker på att ta in allt i kyrkan.. vilket jag ju så gärna vill göra =) Men jag känner mig själv och vet att när jag blir nervös så är det fokus framåt som gäller =) Men man vet ju aldrig... har ju aldrig gift mig ;)
Hur många tärnor har du?
Jag har en och två brudnäbbar, en bestman och en näbb =)
Dukningen hoppas jag kunna kolla lite mer på snart, har fixat det mesta, nu vill jag bara ställa ut borden och se hur det ser ut. Får vi ta nästa veckan..gott om tid ju ;) hihi...
Okej :)
Vet inte hur vi ska göra med ris, tänker på de små fågelmagarna ;)
Blir kanske lite bubblor och så, eller nått sånt.
Jag har också börjat att tänka på att jag vill att någon filmar bröllopet, får se om man löser det :)
Jag har 5 tärnor, mannen har 1 besman och 1 marskalk, men just nu är jag igång och tjatar på att även han ska ha 5 så att tärnor och marskalker kan gå in parvis i kyrkan före oss, skulle ju vara såå fint :)
Våra två äldsta barn kommer att vara näbbar och gå först av alla :)
Hur ska ni lägga upp det, vem går först och så?
Alltså mannen min vill att jag ska gå in med min pappa, tycker att det känns så trist, jag vill ju gå in med min blivande!