• Bamsemums

Fler som ska gifta sig Juli 2014?

Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

• Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • Nevertheless

nu har vi bokat kyrkan!  
    Känns som det börjar bli dags att ta tag lite i planeringen igen nu snart!
    Ska iväg på bröllop nu 27.e juli och 3e aug och hoppas på att få lite mer tips och ideér då! :)  

• Bamsemums
    Pia88 skrev 2013-06-20 10:14:44 följande:
    Tack =) får nu bara vänta i ca 2 veckor innan dom gör bslut.. 4 andra sökanden alla behöriga Obestämd
    Hoppas att du blir den som får jobbet! :)
    Nevertheless skrev 2013-06-24 13:51:57 följande:
    nu har vi bokat kyrkan!  
    Ska iväg på bröllop nu 27.e juli och 3e aug och hoppas på att få lite mer tips och ideér då! :)  
    Vad kul! Det känns mer verkligt när man har bokat kyrkan! När jag tänker på det känns det fortfarande overkligt. Men roligt!

Jag har beslutat mig för att göra pappersblommor till dekoration, det blir billigare! Jag fick tips om det i pysseltråden! Så nu har jag kollat runt på internet för att bestäma vad jag vill ha, men det blir nog en liten blandning. Idag fick jag lön också så idag ska jag iväg att köpa papper så kan jag pyssla lite ikväll! :)
  • Pia88

Ångest!

Ska till grannstaden idag och där finns en brudateljé... Ska jag eller ska jag inte gå förbi och prova?.. Kan inte släppa tanken att få prova... Obestämd

1 år och 2 veckor kvar Skrattande

• Bamsemums

Pia88 skrev 2013-06-28 08:13:40 följande:Ångest! Ska till grannstaden idag och där finns en brudateljé... Ska jag eller ska jag inte gå förbi och prova?.. Kan inte släppa tanken att få prova... 1 år och 2 veckor kvar Do it!!

• Pia88
    Bamsemums skrev 2013-06-28 09:27:39 följande:
    Pia88 skrev 2013-06-28 08:13:40 följande:Ångest! Ska till grannstaden idag och där finns en brudateljé... Ska jag eller ska jag inte gå förbi och prova?.. Kan inte släppa tanken att få prova... 1 år och 2 veckor kvar Do it!!
    Prata med en kompis.. Och kom fram till att jag köper bh idag o sen åker vi igen på måndag o provar klänningar Flört så har jag sen rätt bh på mig...
  • Pia88

Igår var dagen D. Provade klänningar med tärnan som smakråd.. Fick bra hjälp av biträdet i butiken som faktist plockade fram favoriten ur raden med klänningar..

Trodde jag skulle fastna för en Lilly men så kommer hon fram med en Ladybird Hjärta ska ännu åka till en annan butik och prova.. De säljer även Ladybird....

Brodyren på kjolen och över bysten syntes bättre i butiken...

• Pia88

Ingen tjänst.. men fick förordnande i 1år framåt Skrattande vanligt är att man får för några månader i taget...

Bröllopsplanerna.. Står still..

Har ni förresten hört om denna sida: http://www.bridepowered.com/  hitta den när jag googlade "min" klänning...

• Anna1974

Halloj :) Hoppar in i tråden! Jag & kärleken har satt datum för vigsel efter att ha varit förlovade i 7 år och ett par i 12 år ;) Spännande det här! Över 1 år kvar men längtar redan som en tok!!

• Nevertheless
    Bamsemums skrev 2013-06-25 14:42:19 följande:
    Hoppas att du blir den som får jobbet! :)
    Nevertheless skrev 2013-06-24 13:51:57 följande:
    nu har vi bokat kyrkan!  
    Vad kul! Det känns mer verkligt när man har bokat kyrkan! När jag tänker på det känns det fortfarande overkligt. Men roligt!

Jag har beslutat mig för att göra pappersblommor till dekoration, det blir billigare! Jag fick tips om det i pysseltråden! Så nu har jag kollat runt på internet för att bestäma vad jag vill ha, men det blir nog en liten blandning. Idag fick jag lön också så idag ska jag iväg att köpa papper så kan jag pyssla lite ikväll! :)
    ja nu känns det att det börjar bli allvar! :D 
    1 år och  16 dagar kvar!!!! :D 

Satt och räknade ut hur många dagar, vi varit tillsammans när vi gifter oss jag och sambon för vi ska ha låten lyckorus av elin ruth sigvardsson (kanb lyssna på den här, den är så underbar)

som en av solo låtarna i kyrkan och i den sjunger hon sedan vi blev ett par är det 1 år 12 månader 365 dar.... och jag pillade med det för att det ska stämma in på oss och jag tror nog det går! Byter ut det mot sen den dagen du och jag blev ett par är det 12 år 3 månader 126 dar.... (har tom räknat ut hur många skottår det varit och så för att få rätt på dagarna) haha  

• Jeanette438

Här är ett till par som gifter sig i början på juli nästa år, vi har då varit tillsammans i 10 år så vi tyckte att det var på tiden nu :). Vi har bokat kyrkan och bygdegård och fotograf hittills. Har börjat köpa lite till dekorationer och inbjudningskort, letar inspiration varje Dag i stort sett, är så glad och vill att tiden ska gå lite fortare. Vill börja prova brudklänningar NU ;)

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?