Bamsemums skrev 2013-06-25 14:42:19 följande:
Hoppas att du blir den som får jobbet! :)
Nevertheless skrev 2013-06-24 13:51:57 följande:
nu har vi bokat kyrkan!
Känns som det börjar bli dags att ta tag lite i planeringen igen nu snart!
Ska iväg på bröllop nu 27.e juli och 3e aug och hoppas på att få lite mer tips och ideér då! :)
Vad kul! Det känns mer verkligt när man har bokat kyrkan! När jag tänker på det känns det fortfarande overkligt. Men roligt!
Jag har beslutat mig för att göra pappersblommor till dekoration, det blir billigare! Jag fick tips om det i pysseltråden! Så nu har jag kollat runt på internet för att bestäma vad jag vill ha, men det blir nog en liten blandning. Idag fick jag lön också så idag ska jag iväg att köpa papper så kan jag pyssla lite ikväll! :)
ja nu känns det att det börjar bli allvar! :D
1 år och 16 dagar kvar!!!! :D
Satt och räknade ut hur många dagar, vi varit tillsammans när vi gifter oss jag och sambon för vi ska ha låten lyckorus av elin ruth sigvardsson (kanb lyssna på den här, den är så underbar)
som en av solo låtarna i kyrkan och i den sjunger hon sedan vi blev ett par är det 1 år 12 månader 365 dar.... och jag pillade med det för att det ska stämma in på oss och jag tror nog det går! Byter ut det mot sen den dagen du och jag blev ett par är det 12 år 3 månader 126 dar.... (har tom räknat ut hur många skottår det varit och så för att få rätt på dagarna) haha