Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Eftersom jag inte kan namnet på alla blommorna så lägger jag in en bild istället :) Den visade jag för floristen, och det skulle inte vara några problem att göra! Åh, droppformad är så fint, funderade på det ett tag, men det fick bli så här istället. Vilken färg är du inne på då? Jodå, de hjälper så gott de kan, det är uppskattat :)
Åh, vilken härlig vän du har! Hoppas det är tillåtet på frisersalongen jag ska vara på, så ska jag tipsa min brudtärna om det ;)
Åh, vad spännande! Vad är det för typ av klänning du ska prova? Eller menade du att det är den som är åt balklänningshållet? Förstår precis vad du menar med midjan, de ger en väldigt fin figur. Jag är helt rak i midjan och har varken höfter eller rumpa, så figursydd klänning a la sjöjungfru var ett big no no från början :P Har en a-linje klänning, det passar nog mig allra bäst. Hur kommer du ha i övrigt? Slöja eller inte? Vilka skor ska du ha osv? Åh, det hoppas jag med, håller tummarna! :D
Den där buketten va superfin!! Det hänger lite där nere ser det ut som så det blir väl lite "droppformat"?
Jag har inte tänkt mig något alls än när det gäller blommor eller färg i buketten, kommer kanske sen när jag valt klänning.
Vi har ett "någonting blått" tema
Jag ska prova en a-linje formad klänning sen får vi se vad dom har hemma :)
Jag skullev vilja ha en midjelång slöja men vet inte hur det blir med håret, har inte bestämt de heller ännu, kanske blir hela kittet haha, hur ska du göra? :)
Skor har jag inte provat ännu, men de blir nog ett par bekväma skor med lite klack :) Har några skotokiga vänner så jag får nog hjälp med detta när klänning är vald :)
Är lite längre så de verkar lite svårt att hitta klänning som blir lagom lång, så kanske inte kommer bli nån klack alls.
Har du alla detaljer och tillbehör klara?