Carolinekahlstrom skrev 2014-06-05 23:49:34 följande:
26 Juli är det dags för oss att gifta oss. Vi har alla viktiga poster bokade, men nu står allt helt stilla. Jag är inte en sån som vill pyssla och försöka göra så mycket så att jag blir utbränd, utan jag/vi vill ha det så mysigt som möjligt och så avslappnat som möjligt.
Vad är det som händer nudå? Vi har inte varit på något samtal med prästen ännu, har inte pratat med kantorn om vilken musik det skall önskas.
Vad GÖR MAN?! Jag är helt lost i detta... Måste få några stolpar att gå efter.
Mer än de viktigare sakerna sas.
Det låter som att ni behöver ett samtal med prästen, är det inbokat? Annars skulle jag ringa och försöka boka in ett.
Har ni hindersprövningarna klara? För det vill prästen ha på mötet, iaf våran.
Sen när vi träffade prästen så gick vi igenom vigsel steg för steg, så alla frågor kunde bli besvarade. Kan vara bra om ni har funderat på in och utmarsch, psalmer och om ni har nån solosång. För det är några av de större valen ni gör där.
Sen är det väl svårt att ge mer stolpar när man inte vet vad som är gjort och vad man vill ha gjort :)
Alla har vi ju olika syn på hur vi vill att Dagen ska bli.
Vi håller på med de sista för oss vilket är blommor och musik efter livebandet på festen sen har jag enbart bordsplaceringsskyltar kvar :)
Sen dammsuger jag i mina skor jag ska ha på bröllopet :P