Pia88 skrev 2013-09-24 14:52:08 följande:
Vi har ganska mycket klart. Min klänning, kyrka, festlokal, fotograf, frisör/smink.. Har material hemma för inbjudningskort etc.. Men har inte fått nån början med dem ännu.. Programhäftet har jag börjat knåpa ihop på datorn.. Fyller i lite efterhand...
Maten har vi på g. Har provsmakat men inte fått nån offert ännu då det är en släkting.. Dekorationer finns lite sen tidigare och nåt har blivit inhandlat (presentpåsar, tårtdekoration)...
Det som är helt ogjort är m2b klädsel, fråga bestman, beställa och provsmaka tårta, blommor, tärnans kläder, prästen... och säkert något annat..
Oj vad långt ni hunnit. Jag har idag mailat ut till olika fotografer och frågat priser och vad som ingår i deras bröllopspaket. Skiljer sig en hel del har jag märkt.
Programhäfte står helt still för mig. Har INGEN aning om vad jag ska ha i det så du får gärna berätta vad ni kommer att ha i ert. Tycker det känns lite konstigt att ha snapsvisor på bröllopet när vi inte har snaps.. Tänkte eventuellt leta fram lite bilder på mig och sambon från de vi var små och klistra in på sidorna
Vi har menyn ganska bra under koll också men måste väl diskutera lite med den som blir kock. Hoppas att det passar för en bekant att ställa upp.