Fluff skrev 2014-01-19 23:23:22 följande:
7 Juli är det dags :) Vi har tänkt att ha en blå tråd/tema genom allt så kanske ska fundera lite på nån dekor på borden eller nån blomma, bra tänkt, tack. Fick lite inspiration!
Jag har inte personligen pratat med resturangen än då en vän sköter den biten, vi bor inte i stan där vi gifter oss så vi ska dit och kolla när vi åker dit nästa gång :) Då lär väl allt falla på plats gissar jag. Men jag tror att vi har rätt fria händer då vännen känner ägaren :)
Ja budgeten vill man ju försöka hålla fast vid så att inte allt springer iväg för mycket, pengarna växer ju inte på trän tyvär :)
Jaså, men vad bra! Roligt att kunna hjälpa till lite :)
Aha, det är lite samma situation för oss, vi bor inte där vi kommer gifta oss, det är ca 90 mil dit, så mina föräldrar får hålla koll på sakerna på plats. Nästa gång vi kommer dit är fem dagar innan bröllopet, lite nervöst! Skönt att ha en restaurang som sköter allt, vi kör på buffé istället i en bygdegård, som mest kommer vi ha en person som sköter disk och så. Men det går det också :)
Ja verkligen, det är väl lätt hänt att man glömmer räkna med någon utgift eller så blir något dyrare än man tänkt..som min brudklänning :P Har du köpt din än?