Fluff skrev 2014-02-09 13:35:19 följande:
Sååå nöjd!
Igår köpte jag min klänning! Jag säger "enkel och stilren" a-klänning medans moder min säger "elegant och snygg", alla har vi olika sätt att se på de :) Men jag är helnöjd! Damen i butiken sa att jag bar upp klänningen jätte snyggt vilket även det kändes bra. Klänningen har ett mindre släp och inte så mycket deltajer, ska ändra från dragkedja i ryggen till snörning så man kan tappa något kilo alternativt gå upp något utan att vara orolig att klänningen inte passar när den ska på i Juli.
Min blivande har även han provat ut kläder, menyn är på gång.
Blomfrågan är uppe då vi har en bekant som är florist.
Inbjudningarna är klara, bara några enkla justeringar kvar.
Konditoriet ska ringas i veckan.
Hotellet är klart.
Tärnornas kläder är på gång.
Ringen är typ bestämd, ska förbi guldsmeden efter jag bestämt mig för hur jag vill ha den så specialgör dom en åt mig.
Nu är det psalmer och solosång kvar, vigsel- och festprogram.
Inbjudningar ska ut så fort gästlistan helt klar, Placeringar ska jag börja med så man har ett humm hur allt blir.
har jag missat något? :D
Ååh, vad roligt! Grattis :) Finns det möjligen någon bild på den fina klänningen? Hade varit så roligt att se! Kul att det börjar rulla på nu, ni verkar ha stenkoll på läget :) Ska du inte tillbaka till butiken för uppläggning? Tänkte isåfall kan du vänta till en månad innan för ändringarna så sitter den som ett smäck på bröllopsdagen :) Ska du ha underkjol till den?
Kan inte svara för vad andra kommer ha, men för min del blir det nog stay ups, lite mer bekvämt än såna hellånga.