Fler som ska gifta sig Juli 2014?
Oj vilket jättesnyggt smycke!! Jag älskar smycken med lite historia.
Vi hade ungefär lika mycket information som ni på inbjudan och resten på bröllopshemsidan.
Hur kommer du att ha ringarna i vilken ordning? Jag har fastnat på att det ser snyggast ut med vigselringen innerst närmast hjärta men före jag fick hem ringen hade jag tänkt ha i kronologiskordning så nu är jag osäker.
Nu är ringen hemma! Hur ska jag låta bli att pilla på den? Vi passade på att göra om min mormors gamla vigselring till ett hängsmycke som jag ska ha på bröllopsdagen. Det blev så himla fint!
(Oj, så stor bilden blev...)
Präst är fixad, min blivande hade tydligen en helgo präst i släkten. Som dessutom har konfirmerat honom... Det känns så skönt att det löste sig. De två prästerna som tjänstgör i vår kyrka är inte så himla kul nämligen.
Vi har även fått tag i en DJ. Det har jag haft lite ont i magen över... Det hade varit jobbigt att inte ha nån musik på kvällen. :/
Inbjudningarna lades på lådan idag, så nu är de ute. Har suttit och korrläst vår bröllopssida nu precis. Allt ser ok ut! Hur har ni andra gjort med information om allt? Vi skrev bara med tid, plats och datum för OSA, vem man ska osa till... Sen står resten på hemsidan.
Nu väntar vi på hindersprövningen, namnändringen på sonen och hitta en fin bil att åka i... Jag ska göra en broschbukett, den är snart klar. Sen kan vi inte göra så mycket mer innan vi åker upp.