Har ju som sagt redan köpt klänning, blev totalt kär i en klänning från lilly för 2 år sen, och den fanns kvar, i onlineoutleten, så har nu köpt denna och väntar med spänning med att den ska komma så jag får se den och prova den..
I tisdags kom avin om att paketet har anlett, i torsdags hade jag möjlighet att hämta ut det.. till min förvåning är det en väldigt platt kartong jag möter.. (förstår att den inte är lika stor och exklusivt förpackade som Carries i sex and the city men ja blev smått förvånad).. öppnar paketet på en gång i bilen.. o där ligger... en kavaj!!
Suck, trodde jag skulle få se min drömklänning men det vara bara hem och mejla företaget och fråga varit min klänning tagit vägen? Fick till svar att de var hemskt ledsna för att det blivit fel, så jag behöver självklart inte betala för returen av kavajen, det står dem för och hon skulle på en gång skicka min klänning :)
Så trots strul så fick jag iaf bra bemötande, det gillas, så nu sitter jag här igen med spänning och väntar på min klänning!!! :)