rött på bröllop?
vet att frågan kommit upp hundra gånger förut, men vad tycker ni om denna som gäst på ett "vanligt" bröllop?
vet att frågan kommit upp hundra gånger förut, men vad tycker ni om denna som gäst på ett "vanligt" bröllop?
jag gillar verkligen den röda, men den andra är en modell jag vanligtvis gömmer mig i.. Men kanske inte hela välden att visa sina former om man känner sig fin ändå tänkte jag..
Jag gillade den röda mycket bättre, sitter lite och funderar på att köpa en sån jag med =P.
Jag förstår hur du menar och tänker. Jag brukar tänka likadant, jag gömmer mig gärna i plagg jag känner mig bekväm och hemma i. Jag använder väldigt sällan färg också, har mest svart i garderoben. Av samma anledning. Jag är nog ungefär samma storlek som du nu. Sedan skulle vi i december på julfest med makens jobb och vanligvis hade jag valt ett par byxor, alternativt en liknande klänning för att just gömma mig. Jag fick dock den här klänningen www.halens.se/mode-kvinna-klanningar-5449/klanning-081529 i rött av superduper dundersnälla Chicita och först tänkte jag att jag skulle se ut som en stor röd boll i den och att alla mina skavanker skulle synas.. men vet du? Jag har nog aldrig känt mig så fin i en klänning (förutom brudklänningen), just för att jag inte gömde mig i den. Det gjorde också att jag såg smalare ut än vad jag brukade göra. Om du inte alls tror att du kan passa i och känna dig bekväm i den röda, så välj den andra, men om du tror att det finns en chans att du kan passa i den, så våga ta steget :) Det är en jättefin klänning, så just den saken behöver du inte oroa dig över och tänka på. Sedan ska ju du kunna känna dig fin i den också bara..Men känner du att du har tid och råd, så kanske du kunde beställa båda och pröva och se vilken du känner dig finare och mer bekväm i?
jimmyojennifer: Den e slut just nu, men ska komma in snart vad jag förstått :)Kostar 279 kr! Ingen jättekostnad för en fin klänning :)
Daniiel: tack för ditt kloka svar. Det var en väldigt fin klänning du hade till julfesten. Nu har du fått mig att besälla den så fort den kommer in igen om några veckor.. Tack!
Jag hade en tomeröd klänning på mina föräldrars bröllop för fyra år sedan. Gick alldeless utmärkt :) Det var min mor som hittade den från början också så.
Och jag tycker den röda är finast jag också, men bara du vet vilken du ska välja.
afturelding: Tack för ditt svar.. Blir bara mer o mer övertygad.. Måste ha klänningen!!
Klart att man kan ha rött på sig. Jag tycker det är fjantigt med allt snack om färger... Det enda jag är emot är om gäster dyker upp i vitt ;)
TheD: Den tabben har jag redan gjort.. Var ung o hade ingen aning om att man inte skulle ha vitt på bröllop.. haha.Tur man aldrig träffade dom igen! Så den röda (som ändå inte är helröd) borde jag ju kunna ha..Tack snälla!