Inlägg från: iQbee |Visa alla inlägg
  • iQbee

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Jag kan inte bestämma mig för min klänning,.. ska den vara i tull,, i duchesse? ska den vara skräddar sydd eller köpt? jag har två bilder i huvudet men jag vet inte om man kan ha en kombination av dem. Sedan hittar jag häller inte brudtärne klänningar då jag vill ha mintgrön/havsgrön färg... Men skorna till mig och brudtärnorna är köpta LOL..
    några tips?

• iQbee

Vad får ni för känsla av tyll jämförelsevis med dushess siden/ mikado ( tjockare tyg).. det ligger mellan de materialen.. hm,

Har ni valt era brudklänningar? lägg gärna upp en bild=)

• iQbee

Visa gärna din gästbok:) helt ny för scrapbooking världen och behöver lite inspiration:)

• iQbee

Milli: Ååå så fin nästan så att jag vill ha liknande men med hundratals gäster blir det kanske inte så praktiskt :// men jag kanske kan ta några ideér =)

Caisa GrattiS =)

• iQbee
    Milli skrev 2013-10-04 09:30:50 följande:
    Ja jag blev helkär när jag såg ideen :)
    iQbee skrev 2013-10-03 14:01:49 följande:
    Milli: Ååå så fin nästan så att jag vill ha liknande men med hundratals gäster blir det kanske inte så praktiskt :// men jag kanske kan ta några ideér =)

Caisa GrattiS =)
    Hur många gäster ska ni ha då? Vi kommer ha 100 (111 om alla svarar vilket jag inte tror) men vi valde detta ändå :) Tänkte skriva ut 30 av varje och hoppas att inte alla vill skriva just en och samma.. Eller vad tror ni? Borde de finnas fler? Blir ju 330st utskrifter med 30 av varje... 
    ja du Milli =) vi har 400 bjudna men jag tror inte alla kommer men det kommer ej fungera men idén är jätte fin/bra :)
  • iQbee

21 juni gifter jag mig =)

Jag har också kollat på ringar en slät rosé guld med 13 diamanter så att det passar min förlovningsring men nu har jag ändrat mig till en helslät =)

• iQbee

Har äntligen bestämt mig för klänning som ska sys upp =))) såå nervös och förväntansfull!:))
    Har varit på alla butiker i stockholm och allt är tubeklänningar i princip så jag hitta en sömmerska som kan sy upp den såsom jag vill ha den =))) har möte i mitten på november.. har någon annan av er sytt upp?? längtar tills den stora dagen =)

• iQbee

Är det någon som ska ha brudnäbbar? vart har ni isåfallköptklänningarna/kostymerna? :))

• iQbee
    Csve skrev 2013-10-21 20:57:58 följande:
    Vi ska ha våra 3 barn som näbbar.
    Har beställt klänningar fr ebay men inte fått hem dom ännu.
    Åh vad kul =) jag har också hittat några klänningar därifrån... vilken säljare köpte du ifrån?
    Lägg gärna upp bild när du får domGlad
  • iQbee
    Milli skrev 2013-10-21 22:28:36 följande:
    Vi kommer ha våra 2 döttrar som budnäbbar (+3 tärnor), köpte klänningarna från ebay (som allt annat haha), vi gav 320kr ink frakt för 2 stycken.. De kommer vid bröllopet att vara nästan 2år och nästan 3år! Så här ser deras klänningar ut:

Fanns även med tillhörande kavaj som också var jättefin men vi valde bort den då de ofta inte brukar använda boleros och liknandes inomhus då de bara springer omkring och blir varma ändå. Så hoppas verkligen de är sol den lilla tiden vi är ute ;)
    Jätte söt =) har stött på den och har kanske den i min watch list, haha Jag har också beställt nästan allt därifrån,jag är helt Ebayfrälst =) harprecis börjat med mina bonbongåvoaskar.. allt material därifrån. Love Ebay! vi ska faktist ha 6 brudnäbbar... tre flickor tre pojkar och det är "typkusiner" =) .. Jag har inga barnsjälv.. ska man beställa en storlek större då eller två? hm..
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet