JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
<fortsättning på mitt inlägg..så ser dem ut har några till att göra:)
<fortsättning på mitt inlägg..så ser dem ut har några till att göra:)
Milli: Jo jag ska ta och måtta barnen ochhöra vad de har för storlekar nu så har man vällrätt storlekpå ett ungefär... Hm är det så att dem är större? Kina storlekar osv brukar vara mindre generellt.. iallafall på mig och dem som provat tärnklänningarna.. men det kanskevarierar... Nope inte samma klänningar då alla är i olika åldrar och passar kanske till olika modeller.. jag har tjänat hur mycket som helst.. hitta samma inbjudningskort där för ca 7kr per kort medansi sverige skulle jag betala 26 kr förexakt samma kort- man betalar ju mellanhanden.. visst finnsdet också föroch nackdelar. .. menmen..
MsThezzizen: Tack =) ja du det är bara att söka sedan vid vänster kan man specifiera sin sökning och man lär sig väll under tiden. Man kan lägga till saker till watch list men trycker du på buy now så går du i "godo" för ett köp, det vill säga köpet måste göras om man inte kontaktar säljaren men reglerna kan man läsa om. Paypal konto måste du ju då öppna och man registrerar sig.. jag har inte haft några problem.. JAg ska ha almondsockergodisar... vi har det som tradition efter som jag också har grekiskt ursprung, då lägger man omaka par så att paret aldrig kan brytas i två och att det symboliserar ägg är för den fertila biten =) lite tradition men det ska jag beställa sen..
Lycka till
En fråga till er alla, Vad har ni för tips om underkläder och underklädesbutiker i stockholm? Jag måste hitta min Bh för prövning av klänning för måttning...
Vad har ni valt?
min vännina som är gift sa att det ärbäst att ha två set med underkläder.. ett par under festen/dagen och ett par efter dagensslut då vi dansar mycket =)
jag har två veckor på mig...
Välkommen LZP=)
Om någon har några tips, vart handlar man en bra bh för sin klälnning? jag ska sy upp den och måste hitta BH.. har 15 dagar påmig.... i stockholms trakten...
Vi tänkte skicka inbjudningarna runt februari.. annars känns det lite tidigt.. tremånadersmarginal är ju bra.. så då blir det fyra =)
JAg hittade min korsett i och med att jag ska sy upp den så det finns ingen inbyggd. Var i butiken Femenint som jag starkt rekomenderar Jätte braservice, underbart men dock fanns inte min storlek i ny förpackning då jag tyckte den var en aning gul vid resåret så jag googlade och hittade den på nätet för nästan halva priset :DD wonderfullängtar så tills nästa vecka för att börja sy upp den :D
Dom är ju lite olika i stilar.. jag gillar tvåan men båda är fina =) 1: lite mer raka linjer/ elegant. 2: lite mer dreamy romantiskt kanske lite ungdomligare? =)
Är det bara jag eller går tiden sakta???