Inlägg från: iQbee |Visa alla inlägg
  • iQbee

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Meandmylove vad rooligt jo samma tänkte jag så det är ingen brådska. Den är klar om ca tre fyra veckor men jag lyckas inte ladda upp någon bild från mobile ... hm visa gärna hur den blänker 😊 Neprome: nä det var lite svårt men man kan tydligen designa egna och det gjorde vi med guldaffären i ett cad program det blev inte dyrare än vanligt 😊😊plus att man får en unik ring som man själv hr gjort i princip

• iQbee

Kittwn: jag hittade en korsett med låg rygg som jag beställde från ebay och heter flattering me bra ny från usa ca 800 inkl tull men den funkar säkert om du bara behöver lite exrra stöd. Är i samma bårt grekisktsyrianskr brölloo ska vi ha då kan jag inte pyssls så mkt men har gjort alla bonbonieres/ fsvors själv :)) Vita papperslyktor kan va fint vart i grekland gifter ni er?😊

• iQbee

Kittwn: vad rooligt jag har varit där och tycker det är jätte fint:)). Att sy så många påsar är mkt jobb. Jag skulle rekomendera dig att köpa 1000 st på ebay. Jag köpte 450 st.. tanken va att jag ska lägga ris i men i eftertanke blirbd någ nåfra kg ris så jag kommer använda några bara😊 men kostnaden blev ca 100 kr vilket är betydligt billigare både i tid och material. Favor bags kan du söka på så köper du bara koufeta o lägger i😊

• iQbee

formulering för barn?  vi skrev så här
    "barn är en gudagåva, men denna dag får de stanna hemma och sova. Är man liten och behöver tröst och det enda som fungerar är mammas bröst, så gör vi självklart undantag för detta är ju ingen lag.

• iQbee

Jag blev så glad!! min klänning är halvägs klar, provade den hos sömmerskan. Jag ville ha en Puffklänning :DD Det som ska till är armar och rosett/band i midjan samt att spetsen/ nedredelen är inte på sydd än utan det var prövning =)))) min ring är också på väg
    en liten bildbomb=)
    bilen bokades också vilket känns bra...

Vad gör ni på bröllopsnatten? jag menar ska ni ta in på hotell eller åker ni iväg? Letar efter fina hotell rum i stockholm, hittade ett superfint men dem har dock stängt under midsommardagen :(

20110519::Wow!! det är mycket för fem timmar får  men man kan väll inte bara ändra priset sådär? ni hadeju ändå prelbokat honom så han borde ge det priset..

prototyp i cad

• iQbee

Ja du jag förstår exakt att ha en fotograf innebär ju oftast att man inte behöver tänka på att allt viktigt har blivit fotat plus att dom ska ju ha ett öga för bra bilder osv. Även att gästerna inte ska ha den pressen på sig. Finns det ingen annan fotograf i området? Annars blir det väll att kompromissa på annat ...

• iQbee

Jäte fin ring caisa Jag har en lika dan:)) HjÄLP:jag var på en konsultation igår för bruduppsättning och sminkning då hon sa att det ingår i priset men hon gjorde ingen uppsättning utan en lock och visade hur en sida kan vara hur jag ville luggen.. men ingen boll eller något och det är svårt att säga om man passar eller ej... ska jag ta upp det? Det var som sagt prat som man typ kunde ta på telefon.. hur ska det vara? Hon är jätte duktig men kag vill ju gärna prova innan... hur har ni gjort??

• iQbee

Jo jag måste nog göra det för jag blir bara irriterad.. 😕

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet