Milli skrev 2013-10-03 10:21:32 följande:
Håller också på med scrapbooking (och även tårtor) men jag kände att jag ville ha någon roligare version och inte bara en vanlig bok med tomma sidor då säkert många kanske inte skriver för att de inte vet vad de ska skriva. Så hitta jag ett super bra förslag här på forummet med en låda och massa olika talonger så får de själva fylla i det dom vill, hoppas att de ska locka fler :)

Har inte gjort klart lådan än men så här såg hennes låda ut som jag utgick ifrån..

Alla talonger/blad har jag däremot gjort själv i paint, tog som sagt några timmar men jag blev verkligen nöjd :) Utgick från hennes förslag men har ändrat om lite och tagit bort vissa frågor, ändrat och lagt till nya osv så de passar oss bättre :)

Vad tyckte ni?? ;)
Åh Milli! Du har här infogat precis något sånt som jag har tänkt mig till våra "pysselböcker". Kul idé med lådan, vi tänkte göra små häften med olika blad som vi lägger på varje bord istället. Har du gjort allt i paint? Såg en annan användare som hade gjort sina blad i powerpoint, hon delade även med sig av sina mallar men har inte svarat på mitt meddelande, hon har väl antagligen lämnat forumet, det var ju ett tag sen