Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Kan du säga något ca-pris på vita dahlior i augusti?
Finns det pioner alldeles i början av maj? Eller får man hålla till godo med ranunkler? (som iof oxå är superfina!)
Hej Sara.
Jag vill gärna ha lila rosor i min droppformade bukett, tillsammans med vita liljor och eventuellt prärieklocka. Jag har varit hos en florist som visade mig det enda alternativ de hade till lila rosor, vilken jag tyckte var med rosa än lila.
Har du något förslag på lila rosor?
Hej Sara.
Jag vill gärna ha lila rosor i min droppformade bukett, tillsammans med vita liljor och eventuellt prärieklocka. Jag har varit hos en florist som visade mig det enda alternativ de hade till lila rosor, vilken jag tyckte var med rosa än lila.
Har du något förslag på lila rosor?
Lenuz : Hej :) absolut , vet flera jättefina lila . Är inte hemma just nu , så fort Jag är de så bifogar Jag bilder :)