Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Hej Sara.
Jag vill gärna ha lila rosor i min droppformade bukett, tillsammans med vita liljor och eventuellt prärieklocka. Jag har varit hos en florist som visade mig det enda alternativ de hade till lila rosor, vilken jag tyckte var med rosa än lila.
Har du något förslag på lila rosor?
Ett tips rent forummässigt: Citera inte hela bildinlägg en gång till med alla bilder i full storlek! Det blir oändligt svårlästa trådar när man gör så, eftersom samma bilder då återkommer igen och igen och igen! Det blir hopplöst att följa trådar med mycket bilder i annars.
Vill man hänvisa till en viss bild, kan man med fördel citera, klippa bort allt man inte måste ha med i citatet och sedan klicka på bilden och dra ner den i storlek. Så här tillexempel:
Hej igen! Undrar lite om solrosor. Vill ha det som dekorationsblomma, men när är det säsong för dom? Det är väl sensommar?