Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Åh vad svårt att välja blommor! Gifter mig 30/8, vet inte riktigt vilka blommor som är i säsong så sent på sommaren?
Helst vill jag ha pioner, men det verkar inte gå att få tag på pioner av bra kvalitet enligt vad jag läst?
Skulle vilja ha hyacint också för att dom doftar så gott. Finns det att få tag på?
Tack så hjärtligt :) vårt bröllop äger rum i slutet på maj , finns det brudslöja att få tag i då? De blommar tydligen juli-september? Om man odlar de själv finns de möjlighet för blomning redan i maj?
Åh vad svårt att välja blommor! Gifter mig 30/8, vet inte riktigt vilka blommor som är i säsong så sent på sommaren?
Helst vill jag ha pioner, men det verkar inte gå att få tag på pioner av bra kvalitet enligt vad jag läst?
Skulle vilja ha hyacint också för att dom doftar så gott. Finns det att få tag på?
Tack! Ska fundera vidare lite och se hur blommorna känns.
Hej!
Vi vill ha stora blommor, fylliga och maffiga, som kan klara av att stå två-tre stycken i varje vas och bara se ut att äga stället! Jag har funderat på pioner & dahlior...
Vilka blommor rekommenderar du, har du mer förslag?
Vad ska man förvänta sig i pris (på ett ungefär)?
Vi skulle vilja ha ca 110 st "blommor".
Gifter oss den 2 augusti, (bor i norra Sverige, om det nu spelar någon roll.. :P)
Hej!
Jag gifter mig i augusti och vill inget hellre än ha pioner i min brudbukett. jag har letat reda på blommor som liknar pioner men vill fortfarande helst ha pioner. Går det att ordna tror du eller försöker jag få det omöjliga? :)
Jag ska gifta mig i slutet av augusti. När är det lämpligt att boka med florist?