Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)
Hej igen Sara!
stort tack för ditt snabba svar!! väldigt tacksam! har du några förslag på hur en bukett skulle kunna se ut med hortensia, olika orkideer kallor och limefärgat??
mvh
Hanna
hej! nu är det ju så att min karl ska fixa min brudbukett helt utan min vetskap eller involvering, MEN.. man kollar ju runt lite ändå och hintar.. :P nu har ajg förälskat mig lite i hjärtan-på-tråd i brudbuketter.
1. det enda jag hittar på google är runda (eller hängande) buketter med rosor rosor rosor och så hjärtan på tråd. ser det konstigt ut med en annan sorts blomma? jag är ju kär i nejlika och gerbera. skulle de blommorna fungera med hjärtanpåtråd? och MÅSTE buketten vara rund eller hängande? ser det för hemskt ut med t.ex 6-8st gerbera i en liten bukett och så hjärtanpåtråd någonstans? typ så?
2. jag kan TÄNKA mig att sätta hjärtan på tråd i en brudbukett ökar upp priset rätt så mycket! har jag rätt eller fel? självklart är det ju olika från butik till butik, tänkte mer generellt.?
tack för svar :)