Vi har diskuterat oss fram till de flesta besluten måste jag nog säga och jag tycker inte att något hittills har varit en kompromiss i negativ bemärkelse. Jag kanske har varit mer liberal i yngre dagar angående kyrkbröllop men efter att vi båda gick ur svenska kyrkan för säkert 6-7 årsedan så var det ganska självklart för oss att inte vigas där. Sen skulle vi säkert kunna göra det OM vi inte hade hittat någon annan plats och varit medlemmar, men skönt att liksom varit överens utan att pratat om den biten. Nu försvinner säkert alla mina mellanslag, rader osv och allt klumpar ihop sig, ser fint ut, men så fort jag klickar publicerat blir det en enda lång klumptext...jävla Ipad. Vi har sagt att var och en bestämmer själv vad man vill ha på sig, min man är en vuxen självständig man, det är en av anledningar till att jag älskar honom. Han skulle aldrig be mig välja och jag skulle aldrig kräva en viss färg på slips eller vad det nu kan vara. Klänning bestämmer jag osv. Sen har han kanske sagt att " Inga moheda tofflor" hahaha, och nej, det örat lyssnar jag ju på såklart. Sen att man delar upp uppgifterna är ju toppen det gör vi också, och så länge båda är nöjda och engagerade så är i allafall jag nöjd. Hade jag haft en karl som sa att jag kunde bestämma precis allt och bara satt på röven så hade jag inte blivit gift, och det hade varit självvalt.