Vad fick dig att falla för din man/fru som du gifter dig med?
Ja, som rubriken lyder: vad var det som gjorde att du föll för/valde just honom/henne?
Ja, som rubriken lyder: vad var det som gjorde att du föll för/valde just honom/henne?
Haha jaasi.. så gammal känner jag mig inte, och jag kan inte påstå att jag saknar Lunarstorms glansdagar heller! MSN hade jag som sagt, men på "min tid" var ICQ rätt ute måste jag säga, ingen hade det ;)
vad roligt med en sån här tråd!
första gången jag såg min sambo tänkte jag "detta måste seriöst vara sveriges snyggaste kille. om jag fick en natt med honom skall jag vara nöjd for life!" jag trodde aldrig han skulle ens tänka på mig. två månader senare bjöd han ut mig och jag har fått mååånga nätter :)
Jag föll för hans charmiga sätt, han otroligt fina bruna ögon, smilgropar och hur bra han dansar!
Efter en tid när jag lärt känna honom föll jag ännu mer, för hans engagemang och intresse för mig, givmildhet och energi (någon som han ger mig då jag inte är lika energisk) bla!
En toppenkarl! =)
Hans lugn, hans humor, stabilitet och fantastiska ögon
Att han var så otroligt snygg, men främst att han var superlätt att prata med och faktiskt var väldigt intresserad av allt jag hade att säga. Minns att jag tänkte ”gud, kan en kille verkligen vara såhär snäll och intressant”. Vi träffades på en partyresa i Sunny Beach, och på den tiden tyckte jag om att ha djupa urringningar och fick generellt mycket uppmärksamhet på grund av det, hehe. Och just den här killen verkade inte alls vara ute efter mina bröst, utan MIG, vilket jag inte var van vid :) Sju år sedan vi träffades, och om en månad blir han min man :D
Vi fick börja anv dator i skolan då jag gick i 8:an.
Men det var bara gröna glosor på en svart skärm :)