Vi som gifter oss 2015!
På tal om det här med hjälp. Jag är JÄTTEsvårt att be om hjälp, och det är i detta sammanhang något av ett problem. Jag tog sats i typ flera veckor innan jag frågade min bästa vän om hon kunde tänka sig att fota vigseln, och vi skulle också behöva be någon liksom fixa vigselplatsen innan ceremonin. Snubbens bästa vän har sagt att han gärna hjälper till med vad som helst, och även en annan vän/gäst har erbjudit sig, men att faktiskt be dem göra något specifikt är så svårt! Och det är ingen stor grej alls, mest vara där innan, kanske hänga upp en "backdrop" om jag orkar fixa en sån, ställa upp glas och drinkar till alla och så, och plocka undan efteråt. Verkligen inget svårt, bara att det vore schyst om någon som inte är vi kan sköta det. Och nu har jag inte tänkt be dem själv, det är sambons vänner i första hand så det får han göra, men jag kommer såklart vilja ha även dessa småsaker på precis exakt ett visst sätt, och kommer då ändå måsta prata med dem om det... Usch, jag verkligen gillar det inte alls.