Sthlm2015 skrev 2015-07-08 08:32:03 följande:
Hur gör ni med morgongåva? Har ni kommit på någon bra present ni som ska ge det till er respektive?
Vi struntar i det. Antar jag iaf, vi har inte pratat om det och jag tänker inte köpa ngt. Gissar att min snubbe inte alls känner till den grejen, så jag förväntar mig inte att han ordnar heller. :) Men om jag hade gett något så hade jag antagligen gett en tjusig penna med någon gravyr på. Det hade kanske egentligen varit en bättre present till mig själv (jag älskar pennor och är dessutom orimligt kräsen med såna :P ), men det är vad jag kommit på när jag funderat på att köpa. Jag gillar ändå att det är något väldigt användbart (inte för att han skriver så himla mycket eller ofta med penna och papper, men kladdar lite antecknar i jobbet lite gör väl alla då och då, så en fin skrivbordspenna behöver väl alla med skrivbordsjobb), och vardagligt. Plus att det då påminner honom om mig när han använder den. :)
Det klassiska är väl klocka annars, eller någon typ av smycke, men min snubbe använder inte sånt så det vore bara bortslösade pengar för oss. Skulle jag vara ordentligt personlig så skulle jag ge en ny ipad till honom. Han tjatar jämt om att vi borde skaffa en ny, men jag tycker inte vi behöver det :P