Vi som gifter oss 2015!
Åh så fin ring! Älskar linjen som du vill ta bort :) är så snyggt när det ser ut som två ringar tycker jag!
Fina ringar du väljer! Fint också att ha symbolik och historia i dem, då blir det ju ännu mer speciellt. :)
Åh så fin ring! Älskar linjen som du vill ta bort :) är så snyggt när det ser ut som två ringar tycker jag!
Dessutom kan jag eventuellt ha hotat en läkare idag när han föreslog att jag skulle operera min skadade axel i juli. Efter att jag högljutt förklarat att jag skulle gifta mig och ha bara axlar i klänningen sa han att det skulle gå göra senare också. Så jag har inte bestämt mig för om jag ska skämmas eller bara inse att jag inte kommer överens med sjukvården.
Ihihihi, jag beställde precis min klänning! Och en bolero. SÅ nervös! Tänk om det inte passar allt, trots att jag måttbeställt?
Nä, det klart. Men ändå, ibland behöver man få reagera starkt. Inget att skämmas över!
När förväntas du få hem den? :)
Haha, man undrar vad de skulle göra om du sa att nej, den ska vara klar nu. Trolla? Skicka den ofärdig?
Jag fick precis mail från JJ's om att mina mått jag skrev inte stämmer. Förlåt för att min kropp inte stämmer med er tabell, liksom. De verkar tycka att min överkropp är för kort och att jag har för stora lats. Vilka jävlar.
Haha, ja, men det känns lite så! Men de skrev verkligen "dina mått är fel, de borde vara såhär". Så dumt, på något sätt. Och nu blev jag såklart ännu mer orolig att den inte kommer passa, mot vad jag var innan. Så himla inte avslappnad gällande detta nu!
Jag mailade med dem om en annan klänning samt om denna och frågade, de stälde då motfrågor för att försäkra sig om att de fattat rätt och att allt skulle bli så bra som möjligt, så kan ju vara så att de bara dubbelkollar att det verklgien var rätt, så då är det ju bra att det frågar. Så du kan nog vara lugn, nu ghar de dubbelkollat så att din klänning skall sitta så bra som det bara går
Jag fick min klänning igår! Väntar på att nån ska hjälpa mig snöra den så jag vet hur den sitter, men min första reaktion var att midjebandet sitter för högt upp, alltså inte alls i midjan. Det hade irriterat mig extremt mycket i vanliga fall, eftersom jag har bred bröstkorg och ett band där inte alls blir särskilt smickrande på mig. Men eftersom jag räknar med att vara i v. 28 på bröllopet är det ju snarare en fördel. =)
Ska be min sambo snöra in mig ikväll så får vi se!