Allrakäraste skrev 2015-01-18 16:12:31 följande:
Vad skönt att det löste sig! :) låter som att ni kommer att få en riktigt mysig dag!
Åh där gav du mig en riktigt bra idé! Har ägnat en del av eftermiddagen med att skapa ett excelark själv. Visst är ju budgetverktyget på gamla bröllopstorget bra men det ryms ju mycket mer i excel plus att det är enkelt att ändra!
Absolut :) Kom nyss på att det är toppen att sambons familj kommer hit, för han pratar så himla mkt mer skånska när de är i närheten än han gör annars. Och jag älskar hans skånska! Han får såå gärna säga ja till mig med den. :D
Ja, eller hur! Vi kör iofs inte riktiga excel, utan googles variant. Superbra så sambon och jag alltid har samma info, då kan jag fråga sambon grejer när han är på jobbet. ;)
filibustern skrev 2015-01-18 11:46:38 följande:
naglar ska jag hålla enkel. är nagelbitare så förlängning är ett måste, men inga långa! så naturliga som möjligt, fransk manikyr med KANSKE nå glitter/sten på en nagel. inge mer.
Hår har jag inte en ANING vad jag vill ha! vill inte ha en typisk traditionell i alla fall, med lockar och halvuppsatt. kan även tänka mig att klippas kort om det skulle vara så..
Det kommer nog bli superfint! :)
Hår är knepigt, jag håller med. Jag har dessutom tänkt ordna det själv, inte helt säker på vad jag kan göra snygg som dessutom blir hållbart. Antagligen bara utstläppt och lite mer lockigt än jag naturligt är, men vore kanske skoj att göra något mer än så...